Night Jasmine

Βράδιασε και ανυπομονώ πλέον
eau de toilette 50ml
 να περάσουν οι ώρες,
 να δω τις πρώτες ακτίνες του ήλιου να ανατέλλουν και μαζί τους να ανατείλω κι εγώ
, να φορέσω το άρωμα που πλέον έχει γίνει επέκταση της φυσικής μου μυρωδιάς και να χωθώ μέσα στα πολύχρωμα ρούχα μου που προσπαθούν να σπάσουν τη φθινοπωρινή μουντάδα που περιστασιακά απλώνεται στον ορίζοντα.

 Το πρόγραμμα προβλέπει γιασεμί αυτή την περίοδο, όχι μόνο για το στέκι που συχνάζουμε και το άρωμα που φοράμε αλλά και για την τακτική στη ζωή! Όπως αυτό που συνηθίζει να ναι αειθαλές και διατηρεί τα φύλλα του το χειμώνα θέλοντας να δείχνει ζωντανό ,έτσι κι εγώ θέλω να νιώθω γεμάτη ζωή και ενέργεια ακόμη κι όταν περιστατικά στη ζωή προσπαθούν να με καταβάλλουν. Να ορθώνω το πείσμα και να μην αφήνω "κακές καιρικές συνθήκες" να με αποθαρρύνουν αλλά να προσπαθώ να φτάνω συνεχώς ψηλότερα, όπως αυτός ο αναρριχώμενος θάμνος. Ένας θάμνος που αγαπά και αναζητά τη ζέστη και τη μεγάλη ηλιοφάνεια γιατί αυτά είναι τα δυο στοιχεία που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και την πρόοδο.
 Με τη φλυαρία που με πιάνει όμως τις βραδινές ώρες, όπως τώρα, ξέχασα να αναφέρω ενα απο τα αγαπημένα μου αρώματα που μπήκε στη ζωή μου και στα ρούχα μου την περασμένη άνοιξη. Με μια μόνο δόση απελευθερώνετε ένα υπνωτικό άρωμα που παρασύρει τη φαντασία μου άλλοτε σε ανθισμένους κήπους και άλλοτε σε ηλιοβασιλέματα με αγαπημένη παρέα. Απο τη στιγμή που ήρθε στα χέρια μου έχει γίνει η καλύτερη συντροφιά στα ταξίδια μου, αφού όλες οι αναμνήσεις απο το καλοκαίρι που πέρασε ξεχειλίζουν από το μαγευτικό άρωμα του ινδικού γιασεμιού!  
Body Mist 100ml

Μη διστάσετε να το δοκιμάσετε και να του δώσετε την ευκαιρία να γίνει ο καλύτερος σας σύμμαχος όλες τις ώρες, φτιάχνοντάς σας τη διάθεση! Μπορείτε να το βρείτε είτε σε eau de toilette είτε σε body mist και είναι διαθέσιμο στα καταστήματα The Body Shop σε όλη την Ελλάδα.Προτιμώ το δεύτερο αφού μια μόνο δόση δεν μου είναι ποτέ αρκετή. Σας φιλώ και περιμένω σχόλια απο σας τις τολμηρές που δώσατε μια ευκαιρία σε κάτι διαφορετικό!

Σχόλια