Ρουτίνα Καθαρισμού προσώπου ❤

Τον τελευταίο μήνα, η ρουτίνα καθαρισμού του προσώπου μου έχει κάνει στροφή 180 μοιρών γιατί ξεκίνησα να χρησιμοποιώ τελείως διαφορετικά προϊόντα εκτός από ένα(για το οποίο έχω ακόμη 4 backup!)



Για να απομακρύνω τους ρύπους και το make up από το πρόσωπο χρησιμοποιώ το gel καθαρισμού από Oriflame από τη σειρά optimals για λιπαρές επιδερμίδες. Καθαρίζει αποτελεσματικά την επιδερμίδα και παρ' όλο που τον χειμώνα το δέρμα μου γίνεται μεικτό προς κανονικό δεν το νιώθω να τραβάει αντίθετα το αισθάνομαι ελαστικό και σχετικά ενυδατωμένο. Αυτό που μου κάνει εντύπωση μετά από κάθε χρήση του είναι ότι το δέρμα μου είναι πιο λαμπερό και δεν έχει πολλές κοκκινίλες. Έχω ήδη τελειώσει 1 συσκευασία, βρίσκομαι στη δεύτερη και έχω άλλες 4 που με περιμένουν και αυτό λέει πολλά! Το μόνο μειονέκτημα που ίσως μπορώ να του καταλογίσω είναι ότι δεν είναι κατάλληλο για τα μάτια(συγκριτικά με τον αφρό καθαρισμού από Apivita, με ελιά και λεβάντα που χρησιμοποιούσα πριν).



Για να αφαιρέσω το μακιγιάζ για τα μάτια χρησιμοποιώ είτε τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ από Pom-pon, όταν δεν έχω δίσκους ντεμακιγιάζ είτε το micellaire νεράκι από Bioderma, το sensibio. Για το συγκεκριμένο είχα ακούσει/διαβάσει ότι βλέπεις αλλαγές μακροπρόθεσμα στο δέρμα, μέχρι στιγμής δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο και παρ' όλο που σκόπευα να αντικαταστήσω την άδεια συσκευασία του με κάποιο νεράκι από τη L'oreal, αγόρασα πάλι το ίδιο γιατί στα Hondos βρήκα την συσκευασία των 500 ml στα 10€. Η συσκευασία που χρησιμοποιώ τώρα πρέπει να είναι από τις πιο παλιές γιατί δεν έχει την αντλία που πιέζεις και βγαίνει το προϊόν αλλά την οπή που ελέγχεις εσύ την ποσότητα και έχω να παρατηρήσω ότι έτσι το ντεμακιγιάζ είναι πιο εύκολο και γρήγορο και δεν χαλάω τόσους δίσκους ντεμακιγιάζ. Δεν ξέρω αν φταίει η σύσταση του προϊόντος ή η συσκευασία αλλά δεν θα προτιμήσω ξανά αυτή με την αντλία. Το ντεμακιγιάζ στα μάτια είναι απαλό και αφαιρούνται μάσκαρα και μολύβια χωρίς ιδιαίτερη πίεση. Επίσης, δεν τσούζει στα μάτια.(Δυστυχώς αυτή τη στιγμή δεν έχω καμία από τις δυο συσκευασίες αλλά θα επανορθώσω!)

Μετά τον καθαρισμό, χρησιμοποιώ ένα προϊόν απολέπισης από την Urban Veda, το Purifying Exfoliating Facial Polish, το είχα βρει σε κάποιο glowbox κουτάκι περασμένου μήνα. Το συγκεκριμένο απλώνεται σε καθαρό και νωπό δέρμα με απαλές κυκλικές κινήσεις αποφεύγοντας την ευαίσθητη περιοχή κάτω από τα μάτια και αφαιρεί τα νεκρά κύτταρα και καθαρίζει το δέρμα. Μου έκανε εντύπωση η αποτελεσματικότητά του στα μαύρα στίγματα γύρω από τη μύτη και στη λάμψη που δίνει στο πρόσωπο με συνδυασμό με τη μάσκα ενυδάτωσης με αγγούρι από Apivita που χρησιμοποιώ στη συνέχεια. Όταν μου τελειώσει η συσκευασία των 20ml θα αναζητήσω την full size συσκευασία του!

Στη συνέχεια, εφαρμόζω σε όλο το πρόσωπο την μάσκα από Apivita με αγγούρι για εντατική ενυδάτωση. Τη χρησιμοποιώ 2 φορές την εβδομάδα και την αφήνω να δράσει άλλοτε για 10 κι άλλοτε για 20 λεπτά αναλόγως τον χρόνο που έχω στη διάθεση μου. Αφήνει το πρόσωπο ενυδατωμένο και πολύ απαλό. 

Ένα προϊόν που το αμφισβητούσα για τη δράση του πριν το δοκιμάσω και τώρα νομίζω ότι δεν θα περάσει μέρα που να μην το έχω στη συλλογή μου είναι το λαδάκι από Bio-Oil. Το χρησιμοποιώ κυρίως στο πρόσωπο σαν serum πριν την κρέμα ημέρας(μιας και συνειδητοποίησα ότι για το φθινόπωρο- χειμώνα είναι λίγο βαριά για το δέρμα μου η συγκεκριμένη). Αρκούν 3-4 σταγόνες και νιώθω ότι το πρόσωπο μου έχει την ιδανική ενυδάτωση και ελαστικότητα, κάποιες φορές παραλείπω την κρέμα. Το έχω αγαπήσει και για τις υπόλοιπες χρήσεις του αλλά θα σας μιλήσω σε κάποιο άλλο post γι' αυτό!

Τέλος η ενυδατική κρέμα που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν η αγαπημένη μου αλλά τώρα πασχίζω να τελειώσει είναι η Matte Effect Cream, από Frezyderm. Θεωρώ ότι αν έχεις άκρως λιπαρή επιδερμίδα θα την λατρέψεις και δεν θα την αλλάξεις ποτέ! Έχει όμορφο άρωμα, απορροφά γρήγορα τη λιπαρότητα αλλά και η ίδια και δίνει matte όψη στην επιδερμίδα ακόμη και μετά από πλούσια ποσότητα από το Bio-Oil. Στην πραγματικότητα αυτό που πετυχαίνω βάζοντας το Bio-oil πριν την εφαρμογή της είναι να μετατρέπω το πρόσωπο μου σε πιο λιπαρό ώστε η κρέμα να απορροφά τη λιπαρότητα από το λαδάκι και να μην νιώθω το ενοχλητικό τράβηγμα.




Κάπου εδώ να ζητήσω την πολύτιμη βοήθειά σας γιατί αυτή την περίοδο είμαι στην αναζήτηση μιας καλής και σχετικά οικονομικής κρέμας ματιών! Οπότε ότι ξέρετε γράψτε από κάτω και θα σας είμαι ευγνώμον! 
Μέχρι το επόμενο post, να περνάτε καλα

Σχόλια