Week's Manicure #1

Αγαπημένη συνήθεια απογεύματος είτε αυτό είναι μέσα στην εβδομάδα είτε στο σαββατοκύριακο είναι η περιποίηση των άκρων. Τώρα που χειμώνιασε και φοράω συνέχεια κλειστά παπουτσάκια αποφεύγω να εφαρμόζω κάποιο βερνίκι στα νύχια των ποδιών για να τα αφήνω να "αναπνέουν" κι έτσι ασχολούμαι μόνο με το μανικιουρ.

Σήμερα κόντυνα αρκετά τα νύχια μου έπειτα από 4 μήνες που ήταν πολύ μακρυά μιας και χθες είχα 3 απώλειες. Επέλεξα ένα όμορφο πετρόλ χρώμα από τη σειρά βερνικιών από Beauty Line Cosmetics. Η απόδοση του με μια στρώση είναι ικανοποιητική αλλά εγώ πάντα βάζω δυο στρώσεις για να έχω μεγαλύτερη διάρκεια. Το βουρτσάκι του είναι μακρύ και λεπτό και με βοηθάει ώστε να μην βάφω τα πλαϊνά των νυχιών μου.
Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από τα συγκεκριμένα βερνίκια γιατί παρ' όλο που τα έχω περίπου 3 χρόνια στη συλλογή μου είναι όπως την πρώτη μέρα που τα αγόρασα.

Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα φαίνονται στις φωτογραφίες και σύντομα θα ακολουθήσει κάποιο αναλυτικό post με τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για τις περιποίηση των άκρων μου.
Αν σου άρεσε, γίνε συνδρομητής στο blog μου και γράψου στη λίστα ενημέρωσης με το e-mail σου για να ενημερώνεσαι κάθε εβδομάδα για τις καινούργιες αναρτήσεις!
Μέχρι το επόμενο post μην ξεχνάς να χαμογελάς, πολλά φιλάκια!!!


Τα προϊόντα μπορείς να τα βρεις εδώ:
1)Oriflame- The One/ Nail Food
2)Essence-Primer & Cleanser
3)Oriflame-The One/Base & Top Coat
4)Beauty Line Cosmetics - No518 (Μπορείς να βρεις προϊόντα Beauty Line Cosmetics στα φυσDust & Cream σε όλη την Ελλάδα)
ικά καταστήματα
5)Essence-Studio Nails/ Better than gel nails


Σχόλια