Si by Giorgio Armani.♡

Όπως έχω πει ξανά, τα αρώματα είναι η μεγάλη μου αγάπη! Δεν έχω ένα άρωμα που το φοράω κάθε μέρα και εποχή αλλά έχω μια fragrance wardrobe. Έχω τα αρώματα μου χωρισμένα σε κατηγορίες, καλοκαιρινά/ ανοιξιάτικα και χειμωνιάτικα! Μ' αρέσει κάθε πρωί μετά το κραγιόν να διαλέγω και το άρωμα που θα μυρίζω όλη την ημέρα! 



Τους τελευταίους μήνες έχει κερδίσει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου ένα άρωμα που πριν δυο τρία χρόνια το μύριζες παντού, το Si από Giorgio Armani. Τώρα που έχουν βγει άλλα και έχει ξεχαστεί σκέφτηκα να αρχίσω να το δοκιμάσω! 


Κυκλοφόρησε το 2015 από τον οίκο Giorgio Armani και είναι ένα σύπρε λουλουδένιο άρωμα

Το Si, έχει πολύ μεγάλη διάρκεια και ένταση που εξασθενεί μόνο αν το φοράς από το πρωί ως το βράδυ χωρίς να το έχεις ανανεώσει. Αυτό που μου αρέσει ιδιαίτερα είναι ότι μένει στα ρούχα και στα μαλλιά! Εκτός από το εσωτερικό των καρπών συνηθίζω να φοράω το άρωμά μου και στο σβέρκο, κοντά στα μαλλιά!



Ενώ είναι ένα λουλουδάτο και φρουτώδες άρωμα στο δικό μου δέρμα "βγάζει" μια αίσθηση γλύκας που με κάνει να νιώθω όμορφα όταν το φοράω. 

Οι νότες κορυφής του είναι φραγκοστάφυλλο, αχλάδι, μανταρίν οράνζ, περγαμόντο και νερόλι. Η πρώτη εντύπωση που δίνει είναι αυτή της αναζωογόνησης, της καθαριότητας και της αισιοδοξίας!


Το γιασεμί, η φρέζια, το μαγιάτικο τριαντάφυλλο και η φράουλα που πρωταγωνιστούν στις μεσαίες νότες του δίνουν μια πινελιά ρομαντισμού και κάνουν τη μυρωδιά του πλούσια και ελκυστική

Στις νότες της καρδιάς, που καθορίζουν τον χαρακτήρα του αρώματος, ανήκουν το πατσουλί, ο μόσχος, η βανίλια, το κεχριμπάρι και οι νότες ξύλων. Το πατσουλί καθιστά το άρωμα πιο ξυλώδες που σε συνδυασμό με τη βανίλια και το κεχριμπάρι δημιουργούν μια ελκυστική γλυκύτητα που αναδύεται μετά από ώρα από το δέρμα!

Η συσκευασία του είναι διάφανη με ιδιαίτερο καπάκι και σαν σύνολο είναι ένα όμορφο στολίδι για το boudoir σου. 

Είναι ένα άρωμα που σίγουρα θα τελειώσω μέσα στο χειμώνα αφού με ικανοποιεί και η διάρκεια και η ένταση και η μυρωδιά του!

Εσύ το έχεις δοκιμάσει; Περιμένω να ακούσω στα σχόλια το αγαπημένο σου άρωμα για αυτή την εποχή!

Μέχρι το επόμενο post, θα χαρώ να σε δω στο instagram!

Φιλιά!

Σχόλια