Πώς να αφαιρέσεις το πιο βαρύ μακιγιάζ μέσα σε 1'!

Η αφαίρεση του μακιγιάζ είναι ένα δύσκολο βήμα για μένα, γιατί αν δεν χρησιμοποιήσεις το κατάλληλο προϊόν μπορεί να σου πάρει ώρα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνεις ντεμακιγιάζ, με μαντηλάκια, με νερό micellar, με έλαια, με αφρούς, με σαπουνάκια και με βούτυρα.



Όταν φοράω πολλές στρώσεις μάσκαρα και έχω "τίμια" ποσότητα foundation στο πρόσωπό μου αλλά δεν έχω πολύ χρόνο μ'αρέσει να χρησιμοποιώ το cleansing butter από The Body Shop με χαμομίλι. Είναι ένα πολύ αποτελεσματικό προϊόν καθαρισμού και ντεμακιγιάζ που ενδείκνυται για ευαίσθητες επιδερμίδες και όσους φορούν φακούς επαφής!

Πάρε στα χέρια σου μικρή ποσότητα, ζέστανε το με τα δάχτυλά σου και ξεκίνα να κάνεις κυκλικές κινήσεις ξεκινώντας από τα μάτια και συνεχίζοντας σε όλο το πρόσωπο. Σιγά σιγά όλο το μακιγιάζ θα αρχίσει να λιώνει και η μάσκαρα από τα μάτια να αφαιρείται. Εγώ μόλις νιώσω τις βλεφαρίδες μου μαλακές αρχίζω να ξεπλένω όλο το πρόσωπο με χλιαρό νερό μέχρι να φύγει όλο το μακιγιάζ και το "βούτυρο". 

Μετά η επιδερμίδα είναι τρομερά απαλή και καθαρή! Στη συνέχεια περνάω όλο το πρόσωπο με micellar νερό και το βαμβάκι βγαίνει καθαρό! Ολοκληρώνω με το σαπουνάκι καθαρισμού με βιταμίνη e από την ίδια εταιρία. 

Μια συμβουλή που πρέπει να ξέρεις είναι να ξεπλύνεις καλά τα μάτια σου και να βεβαιωθείς ότι έχεις απομακρύνει όλο το προϊόν αλλιώς μπορεί όταν τα ανοίξεις να βλέπεις λίγο θολά, σε καμία περίπτωση όμως δεν θα ερεθιστούν. 

Εσένα ποιος είναι ο αγαπημένος σου τρόπος να αφαιρείς το μακιγιάζ όταν βιάζεσαι; 
Όποιος κι αν είναι αξίζει σίγουρα να δοκιμάσεις το cleansing butter με χαμομήλι και είμαι σίγουρη ότι θα γίνει και δικό σου αγαπημένο!

Αν σου φάνηκε χρήσιμο μην ξεχάσεις να το μοιραστείς και να γίνεις μέλος στο blog για να μεγαλώσει κι άλλο η παρέα μας! ❤ Μέχρι το επόμενο άρθρο σε φιλώ!


Σχόλια