Το πιο φθηνό e- φαρμακείο στο κέντρο της Αθήνας! (Apivita, Pharmasept, realpharmacy.gr)

Τον τελευταίο καιρό έχω αλλάξει πολύ τον τρόπο που αγοράζω καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης. Πριν κάποιους μήνες θα έλεγες ότι είμαι make up junkie αλλά πλέον απολαμβάνω να ψάχνω και να αγοράζω προϊόντα περιποίησης για το πρόσωπο και το σώμα. 





Σε αυτή την αναζήτηση βρήκα το ηλεκτρονικό φαρμακείο Real Pharmacy! Είναι ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό φαρμακείο που θα βρεις μεγάλη ποικιλία προϊόντων από περισσότερες από 100 εταιρίες. Ο λόγος που με έκανε να παραγγείλω ήταν οι ασυναγώνιστα χαμηλές τιμές και ο εύκολος τρόπος περιήγησης στο site!

Αγόρασα τον αφρό καθαρισμού με ελιά και λεβάντα από Apivita και το micellare νερό από τη σειρά Cleria της Pharmasept. Και τα δύο είναι προϊόντα που έχω αγοράσει ξανά και τα εμπιστεύομαι. 
Το micellare νερό από Pharmasept αφαιρεί το μακιγιάζ με τον πιο "απαλό" τρόπο ενώ ταυτόχρονα περιποιείται την επιδερμίδα προστατεύοντάς τη από την αφυδάτωση και τους ρύπους. Αυτή τη στιγμή θα βρεις τη συσκευασία των 300ml στα 3,75€. 
Ο αφρός καθαρισμού από την Apivita ήταν το πρώτο προϊόν καθαρισμού που μπήκε στην καρδιά μου. Μέχρι τώρα έχω δοκιμάσει πολλά καθαριστικά προσώπου αλλά μιας και το βρήκα στα 300ml σκέφτηκα ότι αξίζει να το εντάξω στη ρουτίνα μου ξανά! Έχει ελιά και λεβάντα, δυο συστατικά που ενυδατώνουν, καταπραύνουν, χαρίζουν λάμψη και προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες την επιδερμίδα. 

Μέσα σε μια μέρα η παραγγελία μου ήταν έτοιμη για παραλαβή από το κατάστημα! Προτίμησα αυτόν τον τρόπο για να αποφύγω τα έξοδα αντικαταβολής και τα μεταφορικά. Υπάρχει όμως και η επιλογή αποστολής στον χώρο σας. 
Το φυσικό κατάστημα βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας(Διδότου 39 στα Εξάρχεια) και είναι εύκολα προσβάσιμο! Αν πας να τα παραλάβεις από το κατάστημα θα ξετρελαθείς από τον τεράστιο χώρο και την τεράστια ποικιλία προϊόντων που υπάρχουν παντού!

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα παραγγείλω ξανά μιας και μπορώ να βρίσκω ότι θέλω πιο φθηνά και μπορώ να τα παραλαμβάνω και μόνη μου, πράγμα πολύ θετικό για μένα!

Θα τα πούμε στο επόμενο post! Περιμένω να μου πεις στα σχόλια ποια σκέφτεσαι να είναι η επόμενη αγορά σου από ηλεκτρονικό φαρμακείο! 

Σχόλια

  1. Δεν έχω παραγγείλει ποτέ από το συγκεκριμένο αλλά δίνεται το πάτημα με τις πληροφορίες σας να το δοκιμάσουμε. Εγώ παραγγέλνω για το παιδί κυρίως από το qpharmacy . Γρήγορη σχετικά παράδοση και καλές τιμές σε αρκετά προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου