Brand Review: Blue Scents + (Αποτελέσματα Giveaway).

Οι δυο εβδομάδες του test πέρασαν και εγώ είμαι πίσω για να σου πω  πως μου φάνηκαν δυο από τα πιο καλοκαιρινά προϊόντα από Blue Scents. 

Η Blue Scents, είναι μια νέα ολοκληρωμένη σειρά καλλυντικής περιποίησης που χρησιμοποιεί τα πιο διαλεχτά συστατικά της φύσης, όπως ελαιόλαδο, εκχύλισμα σταφυλιού, έλαιο argan, αμυγδαλέλαιο και αιθέρια έλαια. Όλα αυτά στοχεύουν στην βαθιά ενυδάτωση της επιδερμίδας και των μαλλιών. Σε αυτή θα βρεις αγαπημένα και μοναδικά αρώματα όπως παιώνια, γαρδένια, βιολέτα, γιασεμί, μανταρίνι και ρόδι. Προσφέρει αμέτρητες επιλογές ανάμεσα σε body lotion, αφρόλουτρα, κρέμες χεριών, αρωματικά σαπούνια και eau de toilletes. 



Το γαλάκτωμα σώματος με περγαμόντο με κέρδισε από την πρώτη στιγμή που το μύρισα, η μυρωδιά του είναι άκρως καλοκαιρινή και αναζωογωνητική! Είναι εμπλουτισμένο με ελαιόλαδο και εκχύλισμα σταφυλιού. Έχει λεπτόρρευστη σύσταση που απλώνεται εύκολα στην επιδερμίδα και την δροσίζει στη στιγμή. Απορροφάται εύκολα και την αφήνει απαλή και αρωματισμένη. Η μυρωδιά της δεν είναι γλυκιά αλλά ελαφρώς όξινη και πιστεύω ταιριάζει για όλους τους μήνες του χρόνου. 
Αγαπώ να τη χρησιμοποιώ μετά το γυμναστήριο μιας και με "ξυπνάει" και μπορώ να συνεχίσω τη μέρα μου!

Στη Blue Scents θα βρεις και body mists, για να τα έχεις πάντα στην τσάντα σου και να αρωματίζεις την κάθε σου στιγμή. Στα χέρια μου έχω το Club Tropicana, ένα ενυδατικό mist σώματος με εκχυλίσματα αλόης και χαμομηλιού και αρωματικές νότες μανγκο, φράουλας και musk. H συσκευασία του είναι φανταστική για να την έχεις μαζί σου παντού, μιας και είναι πλαστική, μικρή και με ιδιαίτερο σχέδιο! Το άρωμά του είναι πραγματικά δροσιστικό αλλά δεν αντιπροσωπεύει εμένα. Θεωρώ ότι είναι ένα mist που θα ταιριάξει πολύ σε μικρά κορίτσια και έφηβες τόσο λόγω του συνδυασμού φράουλας και μάνγκο όσο και γιατί είναι ελαφρύ! 

Τόσο το γαλάκτωμα όσο και το mist μου άφησαν την εντύπωση ότι είναι δυο προϊόντα πολύ ποιοτικά και φτιαγμένα με προσοχή για αυτό που προορίζονται.
Η Blue Scents, είναι μια εταιρία που προσφέρει αμέτρητες επιλογές για να βρεις τη μυρωδιά που θα ταιριάξει σε σένα και θα γίνει ένα με την καθημερινότητά σου! Εγώ βρήκα την πλειοψηφία των προϊόντων της στο Perfume Box, στο Κερατσίνι, που με τη βοήθεια της Αφροδίτης θα βρεις κι εσύ αυτό που σου ταιριάζει!  

Μαζί με το Perfume Box, είχαμε διοργανώσει κι έναν διαγωνισμό και η μεγάλη νικήτρια είναι η Roula Ga! 

Μέχρι το επόμενο post, σου στέλνω φιλιά και περιμένω στα σχόλια να μου πεις το δικό σου αγαπημένο γαλάκτωμα για το καλοκαίρι! 


Σχόλια