Review: Pharmasept, Cleria refreshing micellar water.

Καλημέρα! Είμαι πάλι πίσω για να δούμε και μαζί ένα νέο προϊόν, το micellar νεράκι από τη σειρά Cleria της Pharmasept.



Η Pharmasept είναι μια αμιγώς Ελληνική εταιρία που δραστηριοποιείται στα δερμοκαλλυντικά προϊόντα τα τελευταία 20 χρόνια. Η φιλοσοφία της είναι να προσφέρει φυσικές, ποιοτικές λύσεις για την καθημερινή φροντίδα της ευαίσθητης επιδερμίδας. Σε συνδυασμό με την επιστήμη, μας προσφέρει προϊόντα με φυσικά συστατικά, απαλλαγμένα από αλλεργιογόνα και αρώματα ενώ είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνες και φυτικά εκχυλίσματα. Η σύσταση τους τα κάνει ιδανικά για όλες τις ηλικίες και όλα τα δέρματα.


Αυτό που έχω παρατηρήσει και εκτιμώ στην εταιρεία είναι ότι διατηρούν χαμηλές τιμές χωρίς να υστερούν σε ποιότητα, ποσότητα και εμφάνιση.

Σήμερα όμως ήμαστε εδώ για να μιλήσουμε για το micellar νερό από τη σειρά Cleria.
Υπόσχεται να απομακρύνει τους ρύπους και το μακιγιάζ με τους φυσικούς καθαριστικούς παράγοντες που διαθέτει, χωρίς να ξηράνει ή να ερεθίσει την επιδερμίδα. Έχει βιομιμητικά φωσφολιπίδια από λάδι καρύδας που ενισχύουν το λιπιδικό πλέγμα της επιδερμίδας και της παρέχουν όλα τα λιπαρά οξέα που δεν μπορεί να συνθέσει μόνη της. Ταυτόχρονα, έχει αντιμικροβιακή δράση και εμποδίζει την ανάπτυξη μικροοργανισμών.
Επίσης, αναφέρει ότι ενυδατώνει το δέρμα και ενισχύει την ελαστικότητα. Προστατεύει τα κύτταρα από το οξειδωτικό στρες και την αφυδάτωση. Τέλος, έχει εκχυλίσματα αγγουριού που το κάνει ένα φυτικό μαλακτικό με τονωτικές και καταπραϋντικές ιδιότητες. Είναι πλούσιο σε αμινοξέα, πρωτεΐνες, λιπίδια και βιταμίνη C που καταπραΰνει τους ερεθισμούς και αναζωογονεί την επιδερμίδα.

Θεωρώ ότι είναι το καλύτερο νεράκι micellar που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής! Αυτό που κάνω εγώ είναι να βρέχω δυο δίσκους ντεμακιγιάζ, έναν για κάθε μάτι. Αφού ξεβάψει τα μάτια το περνάω ελαφρά και από το υπόλοιπο πρόσωπο (κάθε δίσκος έχει τη δικιά του μεριά στο πρόσωπο, προφανώς :P)! 
Να πω ότι αφαιρεί εξαιρετικά γρήγορα και αποτελεσματικά eyeliner, μάσκαρα και σκιές αρκεί να αφήσεις τον εμποτισμένο δίσκο ντεμακιγιάζ για λίγη ώρα πάνω στα μάτια κάνοντας ελαφρύ μασάζ. Δεν τσούζει, ούτε ερεθίζει τα δικά μου μάτια. 
Συνήθως δεν χρησιμοποιώ κι άλλο βαμβάκι για το υπόλοιπο πρόσωπο μιας και έχει αφαιρέσει τα πολλά πολλά οπότε περνάω στο καθαρισμό με το σαπούνι.
Αφήνει την επιδερμίδα ενυδατωμένη αμέσως μετά το ντεμακιγιάζ και αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι το δέρμα μου απ' όταν ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ είναι γενικότερα πιο ενυδατωμένο (χωρίς να έχω αλλάξει κάτι στη ρουτίνα μου). 
Μυρίζει έντονα τριαντάφυλλο, κι αν είσαι από τις κοπέλες που τις ενοχλούν οι έντονες μυρωδιές ίσως δεν σου αρέσει. Προσωπικά, είναι κάτι που δεν με ενοχλεί. 

Μπορείς να το βρεις σε φυσικά και ηλεκτρονικά φαρμακεία. Εγώ το βρήκα, στο ηλεκτρονικό φαρμακείο ofarmakopoiosmou.gr , όπου είναι ακόμη διαθέσιμο στην τιμή των 4,95€. Αν το παραγγείλεις, θα σου έρθει γρήγορα και ανυπομονώ να μάθω τη δική σου γνώμη μιας και είμαι σίγουρη ότι θα σε ικανοποιήσει όσο εμένα!

Μέχρι το επόμενο post, σου στέλνω φιλιά και ευχές για καλές γιορτές! 

Υγ. Μην ξεχάσεις για γίνεις μέλος στο blog και στην ομάδα μας στο facebook.  

Σχόλια