Review: Boudoir, ένας χώρος ομορφιάς!

Γεια σας, σήμερα είμαι πίσω με ένα review για το οποίο είμαι πολύ ενθουσιασμένη! 
Εδώ και περίπου ένα μήνα έχει ανοίξει στην οδό Μουσών 36, στη Νίκαια, το Boudoir! Όπως μαρτυρά και το όνομα του είναι ένας χώρος καλλωπισμού, ομορφιάς και περιποίησης. Μπορεί το κατάστημα να μετρά λίγους μήνες λειτουργίας παρ' όλα αυτά η ιδιοκτήτρια και αισθητικός μετρά στον χώρο χρόνια! Ο λόγος που το επιλέγω είναι ότι συνδυάζει πολυετή πείρα με φρέσκιες ιδέες και τεχνικές


Εκεί μπορείς να κάνεις manicure, pedicure απλό, ημιμόνιμο και gel! Το manicure με απλό βερνίκι κοστίζει 10€ ενώ ημιμόνιμο στα 13€. Pedicure απλό 15€ και ημιμόνιμο στα 17€. Το gel θα το βρεις στα 25€.

Η ποιότητα των βερνικιών που χρησιμοποιεί είναι από τις καλύτερες (peggy sage και essie), με μεγάλη διάρκεια και μεγάλο χρωματολόγιο. 
Αν μέχρι τώρα δεν ήσουν fan των σχεδιών στα άκρα, τώρα θα ξετρελαθείς μπορεί να σου κάνει το οτιδήποτε, από το πιο διακριτικό ως το πιο υπερβολικό με φαντασία και τεχνική!

Αυτό για το οποίο όμως εγώ είμαι πιο ενθουσιασμένη είναι το pedicure. Έχω πρόβλημα με τα νύχια των ποδιών και είναι η μόνη που μου τα περιποιείται χωρίς να πονάω ενώ ταυτόχρονα μεγαλώνουν όμορφα. Κάνεις αρχικά ποδόλουτρο με υδρομασάζ και στη συνέχεια σου κάνει peeling, το pedicure,περιποίηση σκληρών σημείων, το βάψιμο και τέλος μασάζ με ενυδατική κρέμα. Θα το χαρακτήριζα pedicure spa

Άλλη μια υπηρεσία που προσφέρει είναι η αποτρίχωση με ζεστό κερί, σε όλα τα σημεία του σώματος. 

Δεν θα σου πω παραπάνω γιατί πραγματικά αξίζει να το επισκεφθείς για να καταλάβεις την ποιότητα για την οποία σου λέω. 

Βέβαια, εκτός από τις πολύ προσεγμένες υπηρεσίες του αυτό που θα σε κάνει να το επισκεφθείς ξανά είναι η μοναδική ιδιοκτήτρια που με το γέλιο της, το χιούμορ της και της προσοχή της θα σε κερδίσει και θα σε κάνει να αισθανθείς λες και μιλάς με μια φίλη σου. 
Θα το βρεις στην οδό Μουσών 36 στη Νίκαια, Τρίτη έως Σάββατο από τις 10.00 - 20.00. Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι  210 49 64 855. Τη σελίδα στο facebook θα τη βρεις εδώ. 

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σε φιλώ και περιμένω να μου πεις εντυπώσεις!!

Μην ξεχάσεις να γίνεις μέλος στο blog(πάνω αριστερά) και μέλος στη σελίδα μας στο facebook, βοηθάει πολύ ❤💮








Σχόλια