Pharmacy Haul / ofarmakopoiosmou.gr (pharmasept,curaprox, darphin)

Τα ηλεκτρονικά φαρμακεία έχουν μπει για τα καλά στη ρουτίνα των αγορών μας μιας και μπορείς να παραγγείλεις εύκολα, γρήγορα και στις καλύτερες τιμές τα αγαπημένα σου προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς.

Έχω ψωνίσει από διάφορα ηλεκτρονικά φαρμακεία ανά τα χρόνια, αυτή τη φορά επέλεξα το ηλεκτρονικό φαρμακείο οfarmakopoiosmou.gr


Εδώ και αρκετούς μήνες έχει γίνει τάση η μαύρη οδοντόκρεμα που υπόσχεται ότι λευκαίνει τα δόντια! Ήθελα κι εγώ να δοκιμάσω ένα τέτοιο προϊόν, για να διαπιστώσω αν ισχύει κάτι τέτοιο μιας και τα δόντια μου δεν είναι από μόνα τους ολόλευκα (ποιος άλλωστε δεν θέλει εκτός από υγιή και λευκά δόντια;) 

Αποφάσισα να παραγγείλω την την μαύρη οδοντόκρεμα από την Curaprox, με ενεργό άνθρακα και γεύση λεμονιού. Υπόσχεται να αποκαταστήσει τον αποχρωματισμό των δοντιών με το πιο φυσικό τρόπο. Επιπλέον δεν περιέχει sls και η συσκευασία είναι ανακυκλώσιμη! Στη συσκευασία υπήρχε και μια ασπρόμαυρη οδοντόβουρτσα! 



Καθώς ετοιμαζόμουν να ολοκληρώσω την παραγγελία μου, έκανα μια τελευταία προσθήκη. Το micellar νερό από την pharmasept. Αυτά τα νεράκια ποτέ δεν είναι αρκετά μιας και είναι πολυχρηστικά ενώ τελειώνουν γρήγορα. Διάλεξα αυτό που απευθύνεται σε όλους τους τύπους επιδερμίδας. 

Υπόσχεται ότι απομακρύνει τους ρύπους και το μακιγιάζ χωρίς να ξηραίνει ή να ερεθίζει την επιδερμίδα. Επιπλέον, αναφέρει ότι έχει βιομιμητικά φωσφολιπίδια από λάδι καρύδας που ενισχύουν το λιπιδικό πλέγμα της επιδερμίδας και παρέχουν όλα τα απαραίτητα λιπαρά οξέα που δεν μπορεί να συνθέσει μόνη της. Επίσης ενισχύει την ελαστικότητα του δέρματος και το προστατεύει από το οξειδωτικό stress και την αφυδάτωση. 




Αυτά που παρατήρησα και μου έκαναν εντύπωση είναι ότι για παραγγελίες άνω των 100 κάνουν 3 άτοκες δόσεις, γίνεται παράδοση δεμάτων το Σάββατο χωρίς επιπλέον επιβάρυνση ενώ μπορείς να έχεις παράδοση express εντός 3 ωρών. 
Η παράδοση express αφορά συγκεκριμένα προϊόντα που μπορείς να τα δεις αναλυτικά εδώ και χρεώνεται 6 €, χωρίς επιβάρυνση αντικαταβολής. Καλύπτει πολλές περιοχές ενώ μπορείς να διαλέξεις ένα χρονικό πλαίσιο για την παραλαβή της παραγγελίας σου. 

Μη σε κουράζω όμως άλλο! Η παραγγελία μου ήταν στην πόρτα μου την επόμενη μέρα! Αυτό ήταν κάτι που δεν μου έχει συμβεί ξανά!

Το πακέτο ήταν άκρως περιποιημένο με πολλά προστατευτικά για κάθε προϊόν και πλούσια δείγματα, πράγμα πολύ ευχάριστο μιας και συνήθως τα δείγματα είναι από προϊόντα που δεν απευθύνονται στην ηλικία μου. Τα συγκεκριμένα ήταν όλα ένα κι ένα! 






Σύντομα θα δεις πρώτες εντυπώσεις από την οδοντόκρεμα και το micellar νεράκι! Την βούρτσα και το αξεσουάρ για τα μαλλιά ήδη τα έχω χρησιμοποιήσει και με έχουν βολέψει πολύ!

Σίγουρα θα παραγγείλω ξανά τόσο για τις καλές τιμές όσο και για την γρήγορη αποστολή! 

Α!Α!Α! Μη το ξεχάσω! Με τις αγορές σου μαζεύεις πόντους που μπορείς να τους εξαργυρώσεις σε επόμενες αγορές σου!

Να περνάς όμορφα και θα τα πούμε στο επόμενο post! 

Σχόλια