Aromaesti Spa Natural Line Avocando & Honey body cream


Το καλοκαίρι είναι ήδη εδώ και αυτό μας το δείχνει με κάθε ευκαιρία ο καιρός που μας χαρίζει απλόχερα τις πιο ζεστές και ηλιόλουστες μέρες του(τουλάχιστον μέχρι τις 7, εγώ μετά χρειάζομαι ζακέτα!), γι' αυτό κι εγώ το ίδιο απλόχερα επέτρεψα στον εαυτό μου να αγοράσει για δεύτερη φορά κάποιο προϊόν από την aromaesti, που την πρώτη μου εμπειρία μαζί της στην έχω αναφέρει εδώ.

Πρόκειται για μια κρέμα σώματος, που την είχα βάλει στο μάτι αρκετούς μήνες πριν, περιέχει αβοκάντο και μέλι και σκοπό έχει να θρέψει και να αναζωογονήσει το δέρμα βελτιώνοντας έτσι την όψη του.



 Μετά από 2 βδομάδες καθημερινής χρήσης της μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι κάνει ότι υπόσχεται. Το άρωμα της είναι αρκετά έντονο και μένει στο δέρμα μέχρι την επόμενη μέρα. Η υφή της δεν είναι ιδιαίτερα παχύρρευστη, απλώνεται με ευκολία στο δέρμα και μικρή ποσότητα αρκεί για να καλύψει μεγάλη επιφάνεια δέρματος, παρ' όλα αυτά χρειάζεται να την απλώσεις καλά για να απορροφηθεί.Όταν έχει πλέον απορροφηθεί, η επιδερμίδα είναι μεταξένια απαλή και μυρωδάτη.









Σχόλια