Review: La Roche-Posay: Hydraphase Intense Legere

Γεια σας κορίτσια!
Έχω επιστρέψει με ένα review, για την ενυδατική κρέμα από La Roche-posay, την Hydraphase Intense Legere
Την αγόρασα γιατί ήθελα μια οικονομική επιλογή για την ενυδάτωση και από μια εταιρεία που έχω χρησιμοποιήσει ξανά και εμπιστεύομαι. 

Δυστυχώς, η συγκεκριμένη επιλογή δεν με άφησε ευχαριστημένη γιατί δεν κάλυψε την ανάγκη μου για ενυδάτωση αφήνοντας μονίμως στο πρόσωπό μου μια αίσθηση αφυδάτωσης. 
Έχω λιπαρή επιδερμίδα κυρίως στη ζώνη Τ, η οποία όμως είναι αφυδατωμένη μιας και δεν πίνω πολλά νεράκια! 
Η συγκεκριμένη κρέμα έρχεται σε μια συσκευασία λεπτή και με αντλία που την καθιστά πολύ βολική για το νεσεσέρ και για ταξίδια ενώ ξέρεις πάντα πόσο προϊόν σου έχει απομείνει. Η σύστασή της είναι υπερβολικά λεπτόρρευστη σε σημείο να τρέχει σαν νεράκι. Εγώ χρησιμοποιούσα δυο πατήματα της αντλίας και έκανα απαλό μασάζ σε όλο το πρόσωπο και τον λαιμό μέχρι να απορροφηθεί. 
Στην αρχή αφήνει μια πολύ δροσερή αίσθηση στο πρόσωπο, σαν να το έχεις ψεκάσει με νερό, χωρίς όμως να είναι λιπαρό! Μετά από 15 λεπτά από την εφαρμογή πάντα νιώθω το πρόσωπό μου σαν να είναι ξερό, σαν να με έχει "χτυπήσει" κρύος αέρας και να έχει τραβήξει όλη την υγρασία. Πολλές φορές έβαζα κι άλλο προϊόν προκειμένου να νιώσω την επιδερμίδα μου "ελαστική". 
Το άρωμά της είναι ήπιο και θυμίζει προϊόν κρεμικής περιποίησης, πιστεύω ακόμα και οι πιο ευαίσθητες μυτούλες δεν θα ενοχληθούν! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξαιρετικά ως βάση για το μακιγιάζ μιας και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Πιστεύω θα την αγαπήσουν επιδερμίδες κανονικές και μεικτές που όμως δεν είναι αφυδατωμένες. 


Μέχρι το επόμενο post, μην ξεχνάτε να με ακολουθείται σε facebook και instagram ενώ να γίνεται μέλη στο blog γιατί πραγματικά είναι πολύ ενθαρρυντικό!


Φιλιά πολλά! 

Σχόλια