Τα αγαπημένα των διακοπών!

Το καλοκαίρι μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει επίσημα, όμως εγώ την βαλίτσα μου την έχω ήδη κρύψει και έχω ξεκινήσει εντατικό διάβασμα για να με βρει η εξεταστική του Σεπτέμβρη πιο προετοιμασμένη από ποτέ (μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες!). 


Τον Αύγουστο, που για μένα ξεκίνησαν οι διακοπές, και όταν λέω διακοπές παίρνω τη βαλιτσούλα μου, τα αντηλιακά μου, το καραβάκι μου (τρόπος του λέγειν το "μου" ) και πάω να λιαστώ κάτω από νησιωτικό ήλιο, χρησιμοποίησα όσο λιγότερα προϊόντα μπορούσα. Δεν υπήρχε κάποιο σχέδιο ή συνωμοσία από πριν για να καταφέρω κάτι τέτοιο, απλώς προέκυψε. 

Θα ξεκινήσω με τα προϊόντα του μακιγιάζ, που ήταν δυο..καλά ακούσατε δυο, αλλά ήταν τα πιο βολικά δυο της συλλογής μου. Η Bb cream από Ren, Satin perfection bb cream, που από την πρώτη φορά που τη χρησιμοποίησα και ήμουν άσπρη (ευτυχώς όχι σαν το γάλα), μέχρι και την τελευταία, που όσο να πεις το είχα πάρει το χρωματάκι μου, μου ταίριαζε απίστευτα. Χρωματικά εννοώ. Δεν υπήρχε ίχνος λιπαρότητας στο πρόσωπό μου μετά την εφαρμογή της και ένιωθα σαν να μη φοράω τίποτα. Κανείς δεν καταλάβαινε ότι φοράω κάτι ( καλέ αλήθεια σας λέω), αφού το μόνο που έκανε είναι να δίνει ομοιόμορφο χρώμα στο πρόσωπο, δίνοντας μια όμορφη λάμψη στα μάγουλα χωρίς όμως να το κάνει φαίνεται αλαβάστρινο και ψεύτικο. 

Όταν ήθελα να δώσω λίγο παραπάνω χρώμα, χρησιμοποιούσα το multi stick από Avon, στην απόχρωση blushing coral! Απλώνεται πολύ εύκολα αλλά δεν έχει μεγάλη διάρκεια. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα σ' αυτή τη ζωή!


Για την περιποίηση των μαλλιών χρησιμοποίησα και κατάφερα να τελειώσω, έναν αγαπημένο συνδυασμό από Korres. Το σαμπουάν και τη μαλακτική κρέμα με αμύγδαλο και λινάρι. Τις συγκεκριμένες συσκευασίες τις χρησιμοποιώ από τον Μάιο και πραγματικά ενώ λούζομαι κάθε μέρα, δεν έλεγαν να τελειώσουν!
Όσο τα χρησιμοποιούσα στις διακοπές, παρατήρησα ότι μετά το μπάνιο στη θάλασσα τα μαλλιά ξεμπερδεύονταν πολύ εύκολα και ήταν πολύ μαλακά! 


Για την ενυδάτωση του σώματος, δεν θα μπορούσα να χρησιμοποιώ άλλο από το body milk με άρωμα καρύδα από The body shop και αυτό γιατί έχει την πιο κατάλληλη υφή για το καλοκαίρι. Απορροφάται πολύ γρήγορα και αφήνει το δέρμα απαλό. Δυστυχώς, η μυρωδιά δεν διαρκεί σχεδόν καθόλου, τουλάχιστον στο δικό μου δέρμα. 


Φέτος, νομίζω ότι βρήκα το καλύτερο αντηλιακό που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Είναι από Oriflame, το face & body lotion από τη σειρά Sun Zone με spf 30. Με κέρδισε τόσο η υφή του και το αποτέλεσμα που δίνει στο δέρμα μετά την εφαρμογή όσο και η μυρωδιά του. Απλώνεται βελούδινα στο σώμα και του δίνει τρομερή λάμψη και μυρωδιά! Η μυρωδιά να σημειώσω ότι μένει στο σώμα ακόμη και μετά τις βουτιές! Νομίζω ότι αν πω οτιδήποτε άλλο, μπορεί να ακουστώ υπερβολική, οπότε σταματάω εδώ! Αλλά είναι φανταστικό, προλαβαίνεις ακόμη να το δοκιμάσεις!!!


Για το ξύρισμα των ποδιών,ένα θέμα πολύ σημαντικό το καλοκαίρι χρησιμοποιούσα το gel ξυρίσματος από τη Gillettte, Satin Care with a touch of Olay. Τους αφρούς και τα gel ξυρίσματος, τα σνόμπαρα για πολλά χρόνια αλλά το έχω μετανιώσει όσο δεν φαντάζεσαι. Το ξύρισμα γίνεται παιχνιδάκι αρκεί να απλώσεις το gel σε βρεγμένα πόδια. Αμέσως μετατρέπεται σε αφρό και ξυρίζεσαι χωρίς να αγχώνεσαι αν θα κοπείς. Tip: Πριν απλώσεις τον αφρό ή το gel βρέξε τα πόδια σου με ζεστό νερό και στη συνέχεια πραγματοποίησε το ξύρισμα με τα ξυραφάκια της Gillette με τις ενυδατικές μπάρες Olay. 


Για το πρόσωπο, προτίμησα και στις διακοπές το Mey Vital Savon Liquide από Mey γιατί το εμπιστεύομαι ότι θα καθαρίσει και παράλληλα θα περιποιηθεί την ευαίσθητη επιδερμίδα του προσώπου μου. Ήθελα να είμαι σίγουρη ότι το πρόσωπο θα είναι εντελώς καθαρό και ενυδατωμένο μετά την ημέρα στη θάλασσα. 


Τέλος, για την ευαίσθητη περιοχή χρησιμοποίησα από hydrovit το Intim Intimcare soap με pH4,5. Είναι ένα υγρό καθαρισμού για τις ευαίσθητες περιοχές και το σώμα που φροντίζει τη φυσιολογία της ευαίσθητης περιοχής λόγω του ελαφρώς όξινου pΗ που έχει. Δεν περιέχει σαπούνι και άρωμα ενώ δεν προκαλεί ερεθισμό και ξηρότητα. 

Να με συγχωρέσετε για το μεγάλο post, αλλά είχα καιρό να τα πω και με συνεπήρε η χαρά μου! Εσύ τι χρησιμοποίησες περισσότερο το καλοκαίρι; 

Αν θες να μεγαλώσει η παρέα μας και να τα λέμε πιο συχνά, γίνε μέλος στο blog και ακολούθησε την ομάδα στο facebook

Μέχρι το επόμενο post, σου στέλνω πολλά διαβαστερά φιλιά. 


Σχόλια