4+1 Beach Essentials


'Όσο εσύ κάνεις τις βουτιές σου στην πιο όμορφη παραλία, εγώ έχω βάλει το κλιματιστικό στους 22⁰C και πίνω τον πιο παγωμένο freddo espresso προσπαθώντας να καταπολεμήσω την ανυπόφορη ζέστη!

Μετά τις τελευταίες μου εξορμήσεις στις παραλία συνειδητοποίησα ότι παίρνω πάντα μαζί μου τέσσερα προϊόντα, τα οποία τα χρησιμοποιώ οπωσδήποτε και χωρίς δεύτερες σκέψεις.
Μιας και ο αριθμός των μπάνιων μου δεν έχει γίνει διψήφιος(ακόμη) προτιμώ υψηλή αντηλιακή προστασία τόσο για το πρόσωπο όσο και για το σώμα!



Για το πρόσωπο, αγαπημένο από πέρσι το καλοκαίρι, χρησιμοποιώ το Photoderm MAX με spf 50+ από BIODERMA. Αυτή η κρέμα έχει χρώμα που ακόμη κι αν πάρεις την light εκδοχή της θα σου φανεί σκούρα. Αυτό δεν πρέπει να σε ανησυχεί όμως, μιας και όταν την απλώσεις στο πρόσωπό σου, το χρώμα θα "ανοίξει", χαρίζοντας σου υγιή ηλιοκαμένη όψη και κάλυψη των διχρωμιών. Είναι αρκετά λεπτόρρευστη, αλλά θυμήσου να την απλώσεις με γρήγορες κινήσεις μιας και στεγνώνει γρήγορα.




Για το σώμα επιλέγω το αντηλιακό spray από Garnier Ambre Solaire με spf 30. Έχει κλασσική μυρωδιά αντηλιακού που σε βάζει αμέσως στο κλίμα των διακοπών και σου φέρνει στο μυαλό παραλίες με βότσαλο και φουσκωτά(ναι, τις ημέρες που είμαι στην πόλη η φαντασία μου οργιάζει). Απλώνεται πανεύκολα και δεν είναι καθόλου λιπαρό μετά την εφαρμογή! Είναι ανθεκτικό στο νερό, αν και καλό είναι να το ανανεώνεις κάθε μισή ώρα με 45 λεπτά.



 Νέα εμμονή (γίνομαι και δραματική αν θέλω, χεχε), είναι το λαδάκι από sunsilk, για τα μαλλιά που περιέχει μαροκινό αργανέλαιο. Αμέσως μετά το ντουζ που κάνω, μόλις βγαίνω από τη θάλασσα, το απλώνω από τη μέση ως τις άκρες και χτενίζω τα μαλλιά μου. Έχω παρατηρήσει ότι όταν γυρίζω σπίτι είναι πιο ενυδατωμένα και τιθασεύονται ευκολότερα. Επίσης κάνει το ξέμπλεγμα των μαλλιών τόοοοοσο εύκολο!(Μπορείς να το βρεις εδώ!)

Δεν μου αρέσει να φοράω αρώματα στην παραλία, όμως όταν κάθομαι πολλές ώρες και συμμετέχω σε δραστηριότητες aka ρακέτες, αποφεύγω να μυρίζω ένα συνονθύλευμα ιδρώτα, αλατιού και αντηλιακού. Έτσι φροντίζω, να κάνω ένα ντουζ και να ψεκάζομαι με ένα ελαφρύ και αναζωογονητικό body mist.  Αυτή την περίοδο, έχω πάντα στην τσάντα μου αυτό από Oriflame, nature secrets με άρωμα mint & raspberry. Είναι απίστευτα δροσερό και διαρκεί όσο χρειάζεται! Τεράστια θετικά του, η πλαστική συσκευασία του που δεν σπάει και τα 150 ml που δεν τελειώνουν με τίποτα!

Τέλος, δεν ξεχνώ ποτέ το αγαπημένο μου βιβλίο. Καινούργιο απόκτημά μου και φαίνεται πως θα κερδίσει τη θέση του στο top 3 μου, η Θιβετιανή Ροδακινόπιτα από τον Τομ Ρομπινς και τις εκδόσεις ΑΙΟΛΟΣ. Δεν σου αποκαλύπτω περισσότερα μιας και θα έρθει review.

Αν θες να μεγαλώσει η παρέα μας και τα να λέμε πιο συχνά, γίνε μέλος στο blog και ακολούθησε την ομάδα στο facebook! 

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, σου στέλνω δροσερά φιλιά και σου θυμίζω να βάζεις αντηλιακό για να μη γίνεις κι εσύ σοκολάτα/φράουλα/ κρέμα από την έβγα(η τοποθέτηση προϊόντος ήταν ακούσια)!

Σχόλια