Τι έχω ξεχωρίσει; #2

Τον τελευταίο καιρό, για να μην πω ότι δεν βάφομαι καθόλου και ακουστώ δραματική, θα πω ότι βάφομαι σπάνια, μόνο όταν η περίσταση το επιτάσσει και δεν σηκώνει κουβέντα! Γι' αυτό λοιπόν έχω κάνει στροφή στο skincare και δοκιμάζω ότι βρεθεί στα χέρια μου (με προσοχή πάντα, και με το νου στον τύπο δέρματος!). 


Δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι θα μου άρεσε ένα αφρόλουτρο τόσο ώστε να έγραφα γι' αυτό ( ένα δεύτερο βασικά γιατί και αυτό του Korres είναι μεγάλη αγάπη). Είναι από τη fresh line με άρωμα σύκο και πράσινο τσάι. Δεν είναι τόσο η υφή του ή η ανεπαίσθητη χρυσόσκονη που έχει μέσα και ομολογουμένως σου φτιάχνει τη διάθεση κάθε φορά που το παρατηρείς. Είναι η μυρωδιά του και η αίσθηση που αφήνει στο σώμα μετά το ντουζ. Είναι η πρώτη μου επιλογή όταν θέλω να χαλαρώσω και να αναζωογονηθώ τόσο - όσο, τα πάντα με μέτρο! Με χαλαρώνει και είναι το ιδανικό για το μπάνιο πριν τον ύπνο (προφανώς έχω διαφορετικό αφρόλουτρο για κάθε ώρα της ημέρας, τι; μόνο εγώ;)


Για αρκετούς μήνες με ταλαιπωρούσαν κάτι κοκκινίλες και σπυράκια που έβγαιναν στο πρόσωπο, που ευτυχώς αποφάσισαν να εγκαταλείψουν εμένα και τα ήδη κόκκινα μαγουλάκια μου, είμαι ντροπαλό κορίτσι εγώ. Σε αυτό, εκτός από τα holy products από Mey που θα σου μιλήσω εκτενέστερα σε άλλο post, νομίζω συνέβαλε και η επανορθωτική μάσκα ύπνου με άγριο τριαντάφυλλο από Korres. Στην αρχή ήμουν αρκετά επιφυλακτική μιας και στο παρελθόν είχα ακούσει για αλλεργίες από προϊόντα κρεμικής περιποίησης. Την χρησιμοποιούσα 2 φορές την εβδομάδα και μετά από περίπου 2 εβδομάδες είδα ότι κάποιες κοκκινίλες άρχισαν να φεύγουν και το πρόσωπο να γίνεται πιο λείο και με μεγαλύτερη ομοιοχρωμία. Πλέον, τη φοράω μέρα παρά μέρα και θα συνεχίσω να τη φοράω μέχρι τον Οκτώβρη που θα λήξει! 
Υγ. Korres ή μίκρυνε τις συσκευασίες σου ή μεγάλωσε τον χρόνο ζωής των προϊόντων σου, δεν γίνεται μια συσκευασία 40ml να τελειώσει σε 6 μήνες! 


Τις κρέμες σώματος από fresh line, από το fresh bar, τις αγαπώ κι όχι άδικα! Μπορείς να πάρεις ότι μέγεθος θες (100ml ή 200ml), να διαλέξεις ανάμεσα σε παραπάνω από 10 μυρωδιές και είναι σουπερ οικονομικές ενώ το προϊόν που παίρνεις είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει! Τον τελευταίο καιρό έχω κυριολεκτικά πάθει εμμονή με τη μυρωδιά pistachio και almond! Μυρίζει τόσο γλυκά και χαλαρωτικά, προσωπικά μου θυμίζει τις καραμέλες τσαρλεστον! Ένα μεγάλο plus για μένα, είναι ότι η μυρωδιά μένει στις πυτζάμες! 



Τελευταίο αλλά όχι καταϊδρωμένο, μα πως θα μπορούσε ένα αποσμητικό να είναι ιδρωμένο, είναι το αρωματισμένο αποσμητικό σε μορφή roll-on από Oriflame με τη μυρωδιά Volare. Αν έπρεπε να περιγράψω πως μυρίζει, θα έλεγα σαν πούδρα, η μυρωδιά του είναι άκρως θηλυκή και αν οι μυρωδιές μπορούσαν να έχουν φινέτσα, αυτή θα είχε! 


Εσύ τι έχεις ξεχωρίσει τον τελευταίο καιρό; Και τι μου προτείνεις να δοκιμάσω;

Αν θες να μεγαλώσει η παρέα μας και να τα λέμε πιο συχνά, γίνε μέλος στο blog και ακολούθησε την ομάδα στο facebook!

Μέχρι το επόμενο post, σου στέλνω δροσερά φιλιά!
Γεωργία.

Σχόλια