Summer details.

Κάθε εποχή, όχι μόνο του χρόνου αλλά και της ζωής σου, τη συνδέεις, με πράγματα, αναμνήσεις, συναισθήματα, αρώματα και εικόνες. Το δικό μου φετινό καλοκαίρι, φαίνεται να είναι πιο απλό από κάθε άλλη φορά, χωρίς περιττά.



Η καρύδα είναι η μυρωδιά που θέλω να έχω πάντα στο σώμα μου, κι έτσι τις περισσότερες φορές παραλείπω επίτηδες το άρωμα. Η ελαφριάς σύνθεσης κρέμα από TBS, δίνει διακριτικό άρωμα που δεν διαρκεί πολύ αλλά δίνει την πιο ανάλαφρη και δροσερή αίσθηση που έχω αισθανθεί ποτέ σε προϊόν για το σώμα!

Τις περισσότερες μέρες θα με δεις να φοράω το λευκό μου σορτς που το έχω "πλύνε - βάλε", που λένε και στο χωριό μου, και σίγουρα πρέπει να επενδύσω σε 3-4 ακόμα! Νιώθω ότι όση ζέστη κι αν κάνει εγώ θα παραμείνω δροσερή αν φοράω λευκά ρούχα, τι να πεις..ψυχαναγκασμός!


Όσο για τις εικόνες που θα δεις να έχω για background στο κινητό και στο pc είναι σίγουρα γάτες, αν και οι γάτες είναι παντός καιρού για μένα, σαν τα μωβ κραγιόν! Είναι όλες τόσο ίδιες αλλά και τόσο διαφορετικές ταυτόχρονα, (θα λες αυτή έχει πρόβλημα, τι μου λέει). Κι όμως! Τα αυτάκια τους και τα μουσουδάκια τους που σε κάθε μια είναι διαφορετικά (κι αυτά έχουν γονίδια, τι νόμιζες;) μου φαίνονται τόσο χαριτωμένα! Τουλάχιστον δεν θα έχω πρόβλημα με τις γάτες, αν μείνω γεροντοκόρη (όχι δεν είναι αστείο!)

Αυτός είναι ο Μπάμπης, η δική μου αδυναμία!

Κοσμήματα δεν φοράω, δεν μου αρέσει. Εκτός κι αν είναι ρολόι. Άλλη μια εξαίρεση κάνω στην πούλια και τον αυγερινό που κρεμάω στον λαιμό μου. Για την ακρίβεια είναι μια λεπτή αλυσίδα, με τρεις φιγουρίτσες, ένα φεγγάρι, ένα αστέρι κι μια μαύρη πετρούλα. Τόσο διακριτικό, που ξεχνάω ότι το έχω στο λαιμό μου, αλλά κάθε φορά που το βλέπω μου φτιάχνει τη διάθεση!

Να θυμάσαι δεν χρειάζεσαι πολλά, λίγα και καλά. Να ξέρεις τι "σχέση" έχεις μαζί τους και το πως και το γιατί τα έχεις στη ζωή σου. 

Εσένα, ποια είναι αυτά που σηματοδοτούν το καλοκαίρι σου; 
Αν θες να τα λέμε πιο συχνά και να μεγαλώσει η παρέα μας, γίνε μέλος στο blog και ακολούθησε την ομάδα στο facebook. 

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, να έχεις πάρει χρωματάκι!! Φιλιά!

Σχόλια