Manicure on top - ICON BEAUTY.

Τους τελευταίους μήνες δίνω προσοχή στα χέρια μου, και συγκεκριμένα στα νύχια. Είναι όμορφο ένα γυναικείο χέρι να έχει περιποιημένα, προσεγμένα και όμορφα άκρα. Δεν είναι τόσο το χρώμα που είναι βαμμένα, ούτε το μήκος, σημασία έχει να έχουν ομοιόμορφο σχήμα και να είναι καθαρά! 

Πρόσφατα ανακάλυψα το ICON BEAUTY, ένα ονειρικό μαγαζί που παρέχει υπηρεσίες ομορφιάς και βρίσκεται στον Πειραιά! Το ανακάλυψα μέσω του funkmartini, όταν έψαχνα οικονομικό ημιμόνιμο στην περιοχή μου. Ραντεβού μέσω της εφαρμογής δεν μπόρεσα να βρω κι έτσι τηλεφώνησα. Η εξυπηρέτηση ήταν εξαιρετική και η κυρία που μίλησα ήταν πρόθυμη να μου λύσει όλες τις απορίες όσον αφορά τις τιμές και τη διάρκεια των υπηρεσιών για τις οποίες ενδιαφερόμουν.

Την ίδια κιόλας μέρα έκλεισα ραντεβού, για ημιμόνιμο γαλλικό. Ήμουν αγχωμένη γιατί σκεφτόμουν την "κακή" επίδραση που μπορεί να είχε αυτή η διαδικασία μακροπρόθεσμα στα νύχια μου. Όταν έφτασα στον χώρο ένιωσα αμέσως πολύ άνετα! Δεν είναι μεγάλος, αλλά είναι πολύ προσεγμένη η αισθητική και η καθαριότητά του. Σαν ένα μικρό παλατάκι ομορφιάς. Η διαδικασία άργησε λίγο να ξεκινήσει αλλά το αποτέλεσμα με αντάμειψε! 

Είναι η 2η εβδομάδα. 

Το μανικιούρ κράτησε αναλλοίωτο 3 ολόκληρες εβδομάδες! Αποφάσισα όμως να τα κάνω ξανά! Τη δεύτερη φορά επιλέξαμε με την κοπέλα που τα έφτιαξε ένα nude χρώμα και κάναμε σχέδια και στα δυο χέρια! Σήμερα είναι η 3η εβδομάδα που το έχω και η φθορά είναι ανάλογη της ταλαιπωρίας στην οποία τα έχω υποβάλει. 

Την ίδια ημέρα!

Εδώ και χρόνια ήθελα να βρω ένα μαγαζί που να νιώθω εμπιστοσύνη και σιγουριά ότι θα περιποιηθεί τα νύχια μου, μιας και είχα κακή εμπειρία στο παρελθόν. Νομίζω το βρήκα! Συνδυάζει, τις προσιτές τιμές, με την κατάλληλη επαγγελματική κατάρτιση των υπαλλήλων του και το αίσθημα της οικειότητας που νιώθεις από την πρώτη κιόλας στιγμή. Ένα άλλο θετικό που μέχρι στιγμής δεν το έχω συναντήσει είναι ότι σου προσφέρει τον καφέ που πίνεις, χωρίς κάποια επιβάρυνση!

Αν έπρεπε να βρω κάποιο αρνητικό είναι ότι κάθε φορά το ραντεβού καθυστερεί να ξεκινήσει, αν και κάτι τέτοιο μπορώ να το δικαιολογήσω μιας και κάθε κυρία έχει διαφορετικές ανάγκες και δεν είναι εύκολο να είμαστε ακριβείς στη διάρκεια τέτοιων υπηρεσιών!

Υγ.1 Εκεί θα βρεις και τη συλλογή από καλλυντικά The Balm, πραγματικά δεν ξέρω πως έχω κρατηθεί τόσες φορές(ντροπή μου),  για εμάς που στην καλύτερη περίπτωση είναι να τα παραγγείλουμε μέσω internet είναι ότι καλύτερο μιας και γλιτώνεις τα μεταφορικά! 
 
Υγ.2 Να σημειώσω ότι μια εβδομάδα μετά το δεύτερο ημιμόνιμο, ο το νύχι του δείκτη στο δεξί χέρι έσπασε και καταστράφηκε και το βερνίκι. Το διορθώσαμε χωρίς χρέωση, κάτι που εκτίμησα πολύ. 

Εγώ ήδη έκλεισα το επόμενο ραντεβού μου! Εσύ; Εδώ θα βρεις τη σελίδα τους στο facebook, και το τηλέφωνο επικοινωνίας, είναι 210 412 7734. Είναι πολύ εύκολο να το βρεις, είναι στην Καραϊσκου 129, ένα στενό κάθετα στη Σωτήρως!

Αν θες να τα λέμε πιο συχνά και να μεγαλώσει η παρέα μας, γίνε μέλος στο blog ακολούθησε την ομάδα στο facebook!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, σου στέλνω χρωματιστά φιλιά! 

Σχόλια