Τι έχω ξεχωρίσει; #1 (May's Edition)

Ομολογώ πως τον τελευταίο καιρό, έχουν προστεθεί πολλά προϊόντα στη συλλογή μου, ωστόσο ορισμένα από αυτά κατάφεραν να κερδίσουν σημαντική θέση στη ρουτίνα μου!



Από την αρχή του Μαΐου χρησιμοποιώ το conditioner για τα μαλλιά από Korres με αμύγδαλο και λινάρι. Το άρωμα του το αγαπώ, είναι απαλό, χαλαρωτικό και ότι πρέπει να το χρησιμοποιήσεις πριν τον ύπνο! Αφήνει τα μαλλιά απαλά, ανάλαφρα και με έναν ελαφρύ όγκο και βλέπεις διαφορά στη θρέψη όσο περνάει ο καιρός.
 

Ένα προϊόν που όλο τον χειμώνα, δεν το άγγιξα σχεδόν καθόλου αλλά απ' όταν ξεκίνησαν οι ζέστες είναι η πρώτη μου επιλογή. Σου μιλώ για το body polish από the The Body Shop, με άρωμα φράουλα! Κάνει απαλή απολέπιση στο σώμα, ενώ ταυτόχρονα σε καθαρίζει γεμίζοντας σε ευεξία. 



Για τα μάγουλα, έχω ξεχωρίσει την απόχρωση baby love από την παλέτα love flush blush, που σου έδειξα εδώ από too faced. Έχει απίστευτη διάρκεια και απόδοση χρώματος. Το χρησιμοποιώ τόσο για να ζεστάνω το πρόσωπο όσο και για ρουζ. 





Τέλος, για το σώμα το μοναδικό προϊόν που χρησιμοποιώ είναι το body milk από fresh line cosmetics, με σύκο και πράσινο τσάι. Είναι σαν βάλσαμο για το ευαίσθητο δέρμα και ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις στα φρεσκοξυρισμένα πόδια σου για να αποφύγεις τον ερεθισμό και να τα ενυδατώσεις.




Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; Εσύ τι έχεις ξεχωρίσει τον τελευταίο καιρό; 
Μέχρι το επόμενο post, φιλιά πολλά!
Υγ. Αν θες να ενημερώνεσαι κάθε φορά που ανεβαίνει καινούργια ανάρτηση γίνει μέλος στο blog και γράψου στη λίστα ενημέρωσης με το e-mail σου!  

Σχόλια