Αγαπημένα Μαρτίου 2016.

Ο Μάρτιος ευτυχώς έφυγε και πήρε μαζί του όλες τις άσχημες και απρόσμενες στιγμές, φέρνοντας τον Μάρτιο που ελπίζω να είναι πιο ευνοϊκός σε όλους τους τομείς. Τις μέρες που μου δόθηκε η ευκαιρία για λίγο παραπάνω κανάκεμα του εαυτού μου δοκίμασα προϊόντα που μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις, κάποια από αυτά καινούργια και κάποια άλλα αγορασμένα στο παρελθόν.


Από τα μέσα περίπου του μήνα τα χείλη μου ταλαιπωρήθηκαν αρκετά και ήταν όλη την ώρα σκασμένα, το μόνο προϊόν χειλιών που με βοήθησε να τα επαναφέρω με τακτική χρήση μέσα σε 3 μόλις ημέρες, ήταν το Liposan, hydro care. Δοκίμασα τουλάχιστον 4 διαφορετικά προϊόντα χειλιών αλλά κανένα δεν είχε την αποτελεσματικότητα αυτού! Ήμουν αρκετά διστακτική στην αρχή γιατί η αίσθηση που θυμάμαι να μου αφήνει στο παρελθόν ήταν πολύ λιπαρή και δυσάρεστη. Παρ' όλα αυτά συνειδητοποίησα ότι δρα ευεργετικά σε τέτοιες περιπτώσεις και θα το προτιμήσω ξανά!

Μέσα από σύμπτωση ανακάλυψα τα ξυραφάκια με ανταλλακτικά! Δοκίμασα αυτά με τις πέντε λεπίδες από Gillette που έχουν ενυδατικές μπάρες με κρέμα Olay για να αφήνουν το δέρμα ενυδατωμένο και να αποφεύγονται οι αμυχές. Την τρίτη ημέρα μετά το ξύρισμα τα πόδια παραμένουν απαλά και αν τα ξυρίσω δεν ερεθίζονται. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι η τιμή τους μιας και τα 3 ανταλλακτικά κοστίζουν περίπου 12 ευρώ. Αυτό όμως που κάνω είναι τα χρησιμοποιώ και τα 3 ανταλλακτικά την ίδια περίοδο, το καθένα όμως για διαφορετικό μέρος του σώματος ώστε να αποφύγω την πιθανότητα κάποιας μόλυνσης.

Για την ενυδάτωση του σώματος χρησιμοποίησα μέχρι τέλους την κρέμα σώματος από τη σειρά Διώνη από Fresh Line. Δεν περίμενα ποτέ να μου αρέσει τόσο πολύ το άρωμά της αλλά συνειδητοποίησα ότι είναι ότι πιο χαλαρωτικό για μετά το βραδινό μπάνιο!  Απορροφάται αμέσως από το δέρμα και το αφήνει απαλό χωρίς να κολλάει ή να το αισθάνεσαι λιπαρό. Η μυρωδιά μένει στο σώμα για αρκετές ώρες ενώ μένει και στα ρούχα που θα φορέσεις! Η σύνθεση της είναι αρκετά λεπτόρρευστη και χρειάζεσαι μικρή ποσότητα κάθε φορά για όλο το σώμα. Σίγουρα θα επενδύσω σε κάποιο σετ από τη σειρά Διώνη στο μέλλον!

Το body polish με φράουλα από The Body Shop, ήταν ότι πιο απολαυστικό και χαλαρωτικό μπορούσα να κάνω μετά το γυμναστήριο. Ένιωθα ότι καθάριζε το σώμα μου και απομάκρυνε όλα τα νεκρά κύτταρα με τον πιο απαλό τρόπο! Το άρωμά του ήταν τόσο αναζωογωνιτικό όσο έπρεπε για να σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια να τελειώσεις τη μέρα σου μετά από έντονη κούραση. Το μόνο αρνητικό του είναι ότι τελειώνει αρκετά γρήγορα μιας και η σύνθεση του είναι τέτοια (περιέχει κόκκους από φράουλα) που δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις με σφουγγάρι. Θέλω να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες μυρωδιές.

Τέλος, το λαδάκι για τα μαλλιά από Avon ήμουν σίγουρη από την αρχή ότι θα μου αρέσει αφού έχω δοκιμάσει και το άλλο από τη σειρά Advance Techniques με moroccan oil και το έχω λατρέψει. Το συγκεκριμένο είναι από τη σειρά Advance Techniques Daily Shine για όλους τους τύπους μαλλιών με ξηρές άκρες. Αφήνει στα μαλλιά όμορφη μυρωδιά φρεσκάδας και καθαριότητας, η οποία όμως εξασθενεί όσο περνά η ώρα. Όταν το χρησιμοποιώ παρατηρώ ότι και μόνο που τα στεγνώνω χωρίς κάποια ειδική βούρτσα οι άκρες στεγνώνουν και είναι ίσες, χωρίς να γυρίζουν. Αν το χρησιμοποιείς μέρα παρά μέρα που λούζεις τα μαλλιά σου και βάζεις 3 πιέσεις της αντλίας θα σου φτάσει για ένα μήνα και κάτι και αν σκεφτείς ότι κοστίζει 10 ευρώ, είναι λίγο ακριβό για τον συνδυασμό τιμής- ποσότητας. Παρ' όλα αυτά η Avon συχνά βγάζει προσφορά -50 %, οπότε τότε αξίζει.



Το αγαπημένο μου τραγούδι για τον μήνα που πέρασε ήταν το 50 shades of black από Kovacs, που πάντα μου έφτιαχνε τη διάθεση! 



Σχόλια