All time favorites.#1

Λατρεύω να κάνω αγορές και να δοκιμάζω καινούργια προϊόντα κάθε μήνα αλλά ορισμένα τα αγοράζω ξανά και ξανά. Το συνήθειο μου να κρατώ σημειώσεις για την ποιότητα του κάθε προϊόντος, κατά τη διάρκεια της χρήσης του και μέχρι να τελειώσει, με έχει βοηθήσει να συνοψίζω ποια μου άρεσαν περισσότερο και γιατί. Σε αυτή την ανάρτηση θα σου πω μερικά από τα προϊόντα που κέρδισαν την εμπιστοσύνη μου και γι΄αυτό κάθε φορά που τελειώνει μια συσκευασία την αντικαθιστώ με μια καινούργια!


Σε αυτό το post το maquillage και το skincare παίζουν επί ίσης όροις και το καθένα έχει τρία και τρία! Θα ξεκινήσω όμως με την περιποίηση μιας και αυτό είναι το απαραίτητο βήμα πριν το maquillage.

Bioderma Sensibio H20 διάλυμα καθαρισμού.
Κάθε άτομο γένους θηλυκού που μακιγιάρεται είμαι σίγουρη ότι το αγαπά. Οι δικοί μου λόγοι είναι γιατί δεν ερεθίζει καθόλου ούτε τα μάτια ούτε την επιδερμίδα και αφαιρεί ακόμη και το πιο έντονο μακιγιάζ χωρίς πολύ πίεση.

Ενυδατικά χειλιών Apivita.
Έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής τουλάχιστον 6 διαφορετικά και όλα μου έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Το μόνο που έχω να διευκρινίσω είναι ότι δεν είναι όλα για όλες τις καταστάσεις που αντιμετωπίζουν τα χείλη. Πχ. Αν είναι πολύ σκασμένα, προτίμησε αυτό με το βούτυρο κακάο (μπλε συσκευασία) ή αυτό με το χαμομήλι (πράσινη συσκευασία). Αν θες ήπια, καθημερινή ενυδάτωση αγόρασε αυτό με το ροζ τριαντάφυλλο (ροζ συσκευασία) και θα το λατρέψεις για το άρωμά του!

Αποσμητικά από τη σειρά Nature Secrets.
Έχω ήδη δοκιμάσει δυο από τη συγκεκριμένη σειρά και δεν τα αλλάζω με κανένα ούτε του εμπορίου ούτε άλλης σειράς.Η μυρωδιά του προϊόντος εξασθενεί μετά από λίγο παρ' όλα αυτά η κακοσμία δεν εμφανίζεται! Είναι τα μοναδικά που χρησιμοποιώ από το καλοκαίρι! Ορισμένα αρώματα δεν θα βγουν ξανά στους καταλόγους, ωστόσο ένα που έχω δοκιμάσει, προτείνω και κυκλοφορεί ακόμα είναι αυτό με τη Μέντα και το Φραμπουάζ, δίνουν μια νότα φρεσκάδας μέσα στον χειμώνα! Το μόνο αρνητικό που πρόσφατα ανακάλυψα είναι ότι λειτουργούν ως αντιιδρωτικά.

Make-up Smoothie Very Me / Oriflame.
Χρησιμοποιώ ήδη την τρίτη συσκευασία και αυτό γι' αυτή δίνει μια φυσική λάμψη στο πρόσωπο χωρίς να φαίνεται λιπαρό, ειδικά αν εφαρμοστεί με πινέλο ( buffing brush/ real techniques). Αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα θα χρειαστείς πούδρα. Η κάλυψή του είναι μέτρια όπως και η διάρκειά του. Δεν το νιώθεις αρκετά βαρύ στο πρόσωπο και δίνει ένα φρέσκο, φυσικό αποτέλεσμα ιδανικό για πρωί!

Concealer Cover Up Very Me / Oriflame. 
Το χρησιμοποιώ κάτω από τα μάτια για μαύρους κύκλους και λάμψη και στο κούτελο και στη μύτη για λάμψη. Αν εφαρμόσεις μικρή ποσότητα που να είναι επαρκής δεν στέκεται στις λεπτές γραμμές. Είναι αρκετά καλυπτικό και διαρκεί πολύ. Το μόνο αρνητικό του ότι τελειώνει πολύ γρήγορα με καθημερινή χρήση.

Lip pencils / Erre Due .
Στη συλλογή μου έχω μέχρι στιγμής δυο. Αλλά και τα δυο μπορώ να τα συνδυάσω με τουλάχιστον τρία κραγιόν το καθένα. Μετατρέπουν το κάθε κραγιόν σε μακράς διάρκειας αλλά ταυτόχρονα έχουν τέτοια σύνθεση που ενυδατώνουν και προστατεύουν τα χείλη. Είναι και πολύ οικονομικά. Ενδεικτικά έχω 60 από τη σειρά Lasting Contour, μπορείς να το δεις και εδώ, και το 61 από τη σειρά Silky Lip Pencil.

Μέχρι το επόμενο post, να περνάτε καλά!

Υγ. Αν θες να ενημερώνεσαι κάθε φορά που ανεβαίνει καινούργια ανάρτηση γίνε μέλος στο blog μου και στη λίστα ενημέρωσης με το e-mail σου, που θα βρεις στα αριστερά.


All time favorites

Σχόλια