Αγαπημένα Ιανουαρίου 2016

Blog



Τον Ιανουάριο δεν δοκίμασα πολλά καινούργια προϊόντα, αλλά αγάπησα και ένταξα στη ρουτίνα μου κάποια που τα είχα αγοράσει παλαιότερα και τα είχα στην άκρη.

Pantene Pro-V / Spray Φροντίδας.

Είναι ένα διφασικό προϊόν σε μορφή spray για την προστασία των μαλλιών από τη φθορά. Είναι το δεύτερο μπουκάλι που ξεκινάω. Το χρησιμοποιώ καθώς στεγνώνω τα μαλλιά μου γιατί δίνει μυρωδιά καθαριότητας και την δεύτερη ημέρα αφού έχω λουστεί γιατί τους δίνει λάμψη, κάνει το χτένισμα εύκολο, δίνει έναν σχετικό όγκο και μυρίζουν σαν να έχω μόλις λουστεί.

Korres / Body Milk Με Γάλα Καρύδας.


Είναι το μοναδικό καινούργιο προϊόν που δοκίμασα αυτό τον μήνα και το λάτρεψα γιατί έχει την πιο όμορφη μυρωδιά που έχω μυρίσει ποτέ! Η σύνθεση του δεν είναι τόσο υδαρής (όπως τα γαλακτώματα σώματος από fresh line) αλλά είναι τόσο πηκτή όσο χρειάζεται για να ενυδατώσει καλά το δέρμα και να απορροφηθεί γρήγορα! Η διάρκεια της μυρωδιάς είναι ελάχιστη αλλά είναι κάτι που μπορώ να παραβλέψω μιας και προτιμώ να μυρίζω το άρωμα που επιλέγω.


Burberry / London.

Το έχω σχετικά λίγο καιρό στη συλλογή μου αλλά απ' όταν το αγόρασα δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλο. Μου αρέσει γιατί εκπέμπει δυναμισμό και ζεστασιά ταυτόχρονα. Είναι ένα λουλουδάτο, πρωινό, καθημερινό άρωμα που είναι άκρως ευχάριστο για τους γύρω σας είτε καλοκαίρι είτε χειμώνα. Η διάρκειά του, στο δέρμα μου δεν είναι μεγάλη αλλά γι' αυτό δεν φταίει το άρωμα. Στα ρούχα σίγουρα μένει η μυρωδιά.

The Body Shop / Gel liner.


Το έχω αρκετό καιρό στη συλλογή μου, ωστόσο τους τελευταίους μήνες έμαθα να το χρησιμοποιώ σωστά. Είναι κατάλληλο για μάτια και φρύδια αλλά επειδή το έχω 1,5 χρόνο, αποφεύγω να το χρησιμοποιώ στα μάτια. Είναι το αγαπημένο μου προϊόν για φρύδια γιατί μπορώ να "χτίσω" την ένταση στα φρύδια μου.


Lancome / Powder Blusher Rose Sable 02.

Το συγκεκριμένο ρουζ περιέχεται σε μια παλέτα που έχω και όχι σαν μεμονωμένο προϊόν. Είναι το μοναδικό που χρησιμοποίησα αυτόν τον μήνα γιατί έκανα φυσικό μακιγιάζ και ήθελα τα μάγουλά μου να έχουν χρώμα υγείας. Η διάρκειά του είναι μέτρια και η ένταση του χρώματός του χτίζεται.


Περιμένω να τα ακούσω τα δικά σας αγαπημένα!
Μέχρι το επόμενο post, φιλάκια πολλά!

Υγ. Αν θες να ενημερώνεσαι κάθε φορά που ανεβαίνει καινούργια ανάρτηση γίνε μέλος στο blog μου και στη λίστα ενημέρωσης με το e-mail σου, που θα βρεις στα αριστερά.


January Favorites 2


Burberry perfume
€87 - bloomingdales.com



LANCOME Absolu Voyage Rose Edition
€91 - izzysbeautyshoppe.com

Σχόλια