Winter essentials.

Κοινώς τα προϊόντα που χειμώνα δεν ζω χωρίς. Καλά ζω και χωρίς, αλλά όχι τόσο όμορφα και μοσχομυριστά!


Το balm από Apivita, αυτό με το χαμομήλι το θεωρώ το καλύτερο γιατί και μόνο η μυρωδιά του μου φέρνει στο μυαλό ενυδάτωση και γιατί είναι το ένα από τα δυο της apivita που θρέφουν και επαναφέρουν τα σκασμένα χείλη.


Για το λαδάκι από Avon
Advance techniques 360 Nourish Moroccan Argan Oil Leave-In Treatment, έχω κάνει αναλυτικό post και το θεωρώ το πιο ενυδατικό, με την  υπερτέλεια μυρωδιά, που προλαμβάνει την ψαλίδα λαδάκι που έχω δοκιμάσει ποτέ! Το μόνο αρνητικό ίσως ότι τελειώνει αρκετά γρήγορα.

Το γαλάκτωμα σώματος με γάλα καρύδας από korres το αγόρασα λίγο πριν τα Χριστούγεννα μαζί με ένα ακόμη με μυρωδιά κανέλα, σκεπτόμενη ακόμη κι αν τελειώσω το δεύτερο, θα το κρατήσω για τους πιο καλοκαιρινούς μήνες λόγω μυρωδιάς. Σφάλμα, σφάλμα, σφάλμα! Κατέληξα να έχω βάλει αυτό με την κανέλα στην άκρη και να κοντεύω να τελειώσω αυτό με το γάλα καρύδας. Η μυρωδιά του είναι η ιδανική για να το απλώσεις μετά το βραδινό ντουζ με σκοπό να σε χαλαρώσει και να βλέπεις φοίνικες και καρύδες στον ύπνο σου! Απορροφάται πολύ γρήγορα αλλά η ενυδάτωση και το άρωμά του στο σώμα δεν διαρκούν για πολλές ώρες. Για μένα είναι ιδανικό μιας και ντουζ κάνω κάθε μέρα.


Για το πρόσωπο αγόρασα για δεύτερη φορά την κρέμα από Mey, την multi-action face cream . Δεν είναι καθόλου γνωστή εταιρία ούτε για τις κρέμες της, ούτε για τα καθαριστικά προσώπου και πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο! Ομολογώ όμως πως ούτε κι εγώ θα την ήξερα αν δεν μου την είχε προτείνει η δερματολόγος μου. Ίσως θα ναι η ελαφρώς τσιμπημένη τιμή τους. Παρ' όλα αυτά είναι η πιο ήπια και πιο ενυδατική κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει και είναι ιδανική για όλους τους τύπους δέρματος. Απορροφάται πολύ γρήγορα και είναι ιδανική και για βάση πριν το μακιγιάζ.  


Έχεις δοκιμάσει κάποια από αυτά; Ποια είναι τα δικά σου απαραίτητα για τον χειμώνα;;


Υγ. Μην ξεχάσεις να γίνεις συνδρομητής στο blog και να γραφτείς στη λίστα ενημέρωσης με το e-mail σου (που θα βρεις στα αριστερά) για να ενημερώνεσαι κάθε φορά που ανεβαίνει καινούργιο post!

Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά!



winter essentials

Σχόλια