Daytime saviors.

Υπάρχουν μέρες που το πάπλωμα τα πρωινά είναι λίγο πιο βαρύ κι έτσι δεν έχω αρκετό χρόνο στη διάθεση μου να ετοιμαστώ για φύγω από το σπίτι. Παρ' όλα αυτά θέλω να δίνω ένα ομοιόμορφο χρώμα στο πρόσωπό μου και να τονίζω τις βλεφαρίδες μου γιατί έτσι νιώθω πιο περιποιημένη. Χρησιμοποιώ λίγα και καλά(τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα) προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες μου.


Αρχικά δημιουργώ τη βάση μου με τη bb cream από τη σειρά The one, της Oriflame(light). Η σύστασή της είναι αρκετά πηκτή και με βολεύει να την απλώνω με πινέλο. Δίνω στο πρόσωπο φρέσκο χρώμα και τη χρησιμοποιώ και κάτω από τα μάτια για να αποφύγω το concealer. Δεν χρησιμοποιώ πούδρα μιας και αφήνει το πρόσωπο matte, χωρίς όμως να αφαιρεί τη φρεσκάδα του. 

Στη συνέχεια σχηματίζω τα φρύδια μου με το gel liner από τη The body shop. Έπειτα από πολύ εξάσκηση έχει γίνει το αγαπημένο μου προϊόν για τα φρύδια αφού η εφαρμογή του τελειώνει ούτε σε μισό λεπτό και είναι πολύ σταθερό. Έχει και δικό του πινελάκι που το κάνει ακόμη πιο αγαπημένο. 

Η μάσκαρα που χρησιμοποιώ είναι η get big lashes triple black από την essence. Την αγάπησα και με βόλεψε μετά από μιάμιση βδομάδα από όταν ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ μιας και στην αρχή φοβόμουν μην τραυματιστώ μιας και δεν είχα χρησιμοποιήσει ξανά τόσο μεγάλο βουρτσάκι. Δίνει έντονο αποτέλεσμα για τα δικά μου γούστα είτε με μια είτε με δυο στρώσεις που την κάνει ιδανική για κάθε είδους μακιγιάζ. Με το πέρασμα των ωρών δεν μου κάνει κομματάκια και το "γύρισμα" που κάνει στις βλεφαρίδες διαρκεί για αρκετές ώρες. 

Τελευταίο προϊόν που χρησιμοποιώ είναι μια βελούδινη σκιά rosy hapiness, από essence, που η απόδοση της είναι έντονη με ένα πέρασμα αλλά χτίζεται κιόλας. Είναι ένα γλυκό rosegold που ζεσταίνει πολύ όμορφα τα μάτια και το προτιμώ από κάποια nude απόχρωση, ειδικά για πρωί. Η διάρκειά της είναι μέτρια, αλλά για σκιά που κοστίζει 1,30 € είναι ικανοποιητική. Νομίζω το συγκεκριμένο προϊόν θα είναι ιδανικό και ως highligher! 

Στα χείλη, τελευταία, δεν συνηθίζω να φοράω κάποιο χρώμα όταν θέλω να έχω ένα φυσικό αποτέλεσμα αλλά χρησιμοποιώ κάποιο balm. Το αγαπημένο μου τον τελευταίο καιρό είναι από apivita. 

Αυτά είναι τα δικά μου σωτήρια προϊόντα που χρησιμοποιώ όταν θέλω ένα φυσικό και γρήγορο μακιγιάζ. Εσύ ποια διαλέγεις;;

Υγ. Μην ξεχάσεις να γίνεις συνδρομητής στο blog και να γραφτείς στη λίστα ενημέρωσης με το e-mail σου(που θα βρεις στα αριστερά) για να ενημερώνεσαι κάθε φορά που ανεβαίνει καινούργιο post!
everydaysavior

Σχόλια