Vichy - Ideal Body Lait-serum/ Review.

Σκέφτομαι να καθιερώσω κάθε εβδομάδα να κάνω ένα review σε κάποιο προϊόν(travel size, special size,full size) που έχω δοκιμάσει και είτε μου άρεσε είτε όχι. Ελπίζω να σας αρέσει και να μπορέσω να ανταποκριθώ σε αυτό! 


Σήμερα θα ξεκινήσω με το γαλάκτωμα - ορό σώματος από τη Vichy, Ideal Body Lait-serum. Το συγκεκριμένο το δοκίμασα σε δείγμα που μου δόθηκε από φαρμακείο. Τα δείγματα ήταν δυο και το καθένα περιείχε ποσότητα των 7 ml! Μου τελείωσαν σε δυο ημέρες γιατί ήθελα πλούσια ενυδάτωση. 
Η υφή του ήταν λεπτόρρευστη, απλώνονταν εύκολα στο δέρμα και απορροφούνταν πολύ γρήγορα πράγμα που το έκανε πολύ βολικό τώρα που έχει κρύο και δεν έχω την υπομονή να περιμένω μέχρι να στεγνώσει στο δέρμα. Έχει λουλουδένια μυρωδιά που στην αρχή είναι έντονη αλλά μετά εξασθενεί χωρίς όμως να σταματά να μυρίζει. Μετά από ώρες δεν μυρίζει καθόλου αλλά αφήνει πολύ πολύ απαλό το δέρμα μέχρι και την επόμενη ημέρα.
Σαν προϊόν από άποψη μυρωδιάς και υφής μου θυμίζει πολυτελή κρέμα προσώπου πράγμα που κάνει πολύ ευχάριστη την εφαρμογή του αφού νιώθεις ότι χρησιμοποιείς κάποιο πολύ ακριβό προϊόν.
Υπόσχεται ότι βελτιώνει την επιδερμίδα κατά 1,5 βαθμίδα όσον αφορά την ελαστικότητα, τη λείανση και τον ομοιόμορφο χρωματικό τόνο. Για τα συγκεκριμένα δεν έχω άποψη μιας και δεν χρησιμοποίησα τη full size συσκευασία. 
Μπορείτε να τη βρείτε σε ηλεκτρονικά φαρμακεία στην ποσότητα των 200ml(full size) σε τιμές που ξεκινούν από 9,47€ και φτάνουν τα 14,08€.
Όταν θα θέλω να διαθέσω ένα τέτοιο ποσό για κρέμα σώματος θα είναι σίγουρα η πρώτη μου επιλογή. 
Ελπίζω να σας άρεσε και περιμένω τη γνώμη σας για τη νέα στήλη που σκέφτομαι να εντάξω!
Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές. 
Υγ. Μην ξεχάσεις να γίνεις συνδρομητής στο blog και να γραφτείς στη λίστα ενημέρωσης με το e-mail σου(που θα βρεις στα αριστερά) για να ενημερώνεσαι κάθε φορά που ανεβαίνει καινούργιο post!

Σχόλια