Lipsticks and nail polishes for fall/winter 2015-2016 / collab with Demys Beauty and News

Ο χειμώνας είναι αναμφίβολα μια από τις ωραιότερες εποχές για διάφορους λόγους για τον καθένα. Άλλοι τον προσμένουν για τα Χριστούγεννα που συνοδεύονται από ζεστές οικογενειακές και φιλικές συνεστιάσεις και είναι γεμάτες από τρυφεράδα, κλίμα κατανόησης, αγάπη και νόστιμων γλυκισμάτων. Εγώ ανήκω τόσο στην τελευταία κατηγορία όσο και στην κατηγορία των ανθρώπων που προσμένουν να έρθει ο χειμώνας για να φορέσουν επιτέλους τα χαριτωμένα κασκόλ τους, να αγοράσουν καινούργιες μπότες και να βάλουν ξανά στη ρουτίνα τους τα σκούρα και πιο επιβλητικά χρώματα.
Σήμερα θα μιλήσω για τη μια μεγάλη μου αγάπη, τα κραγιόν και το πείσμα μου, τα βερνίκια. Και πείσμα γιατί προσπαθώ πολύ για να μην ξεχνάω τα νύχια μου χωρίς χρώμα. Αυτή είναι μια συνεργασία με την αγαπημένη και γλυκιά Δήμητρα από το Demys Beauty and News και το δικό της άρθρο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ!

Το νούμερο 17 από Golden Rose από τη σειρά Velvet Matte είναι ένα κατακόκκινο κραγιόν με μπλε υποτόνους που αγαπώ να φοράω είτε βράδυ είτε πρωί μιας και διατηρεί τις ισορροπίες στο πόσο ζωηρό και σκούρο είναι! Είναι matte και βουτυρένιο και απλώνετε με τρομερή ευκολία στα χείλη, μένοντας σε αυτά για ώρες. Tip: Για να διαρκεί περισσότερο και να έχεις μεγαλύτερη ακρίβεια στην εφαρμογή χρησιμοποίησε μολύβι για να σχεδιάσεις το περίγραμμα!
Μου αρέσει πολύ να το συνδυάζω με το βερνίκι από L'oreal Paris, το 701 - Midnight Mistress. Είναι ένα σκούρο μπλε, σχεδόν μαύρο για τους λιγότερο παρατηρητικούς που χρειάζεται δυο στρώσεις για να γίνει opack. Έχει βολικό βουρτσάκι που σου επιτρέπει ακριβή εφαρμογή ακόμα κι αν είσαι λίγο απρόσεκτη. Η διάρκεια του για δικά μου νύχια είναι 4 ημέρες. Το μόνο κακό που έχω παρατηρήσει στα συγκεκριμένα βερνίκια είναι ότι αν έχεις καιρό να τα χρησιμοποιήσεις αρχίζουν και πήζουν πολύ.








Τον μήνα Οκτώβρη τα χείλη μου ήταν συνέχεια μοβ, ευτυχώς όχι από το κρύο, αλλά από τις μοβ αποχρώσεις που επέλεγα. Τις τελευταίες μέρες έχω μια τάση να επιλέγω το 240 - Damson In Distress από The Body Shop από τη σειρά Colour Crush Lipstick. Είναι ένα σκούρο μοβ κραγιόν, που το έχω αγαπήσει γιατί συνδυάζει τη σταθερότητα και την ενυδάτωση. Το φοράω συνήθως απόγευμα ή βράδυ μιας και είναι αρκετά σκούρο. Tip: Χρησιμοποίησε μολύβι χειλιών για περίγραμμα αλλιώς η εφαρμογή του θα σε δυσκολέψει.

Λατρεύω να το συνδυάζω με το βερνίκι από essence - 02 I nude it από τη σειρά I love trends. Είναι ένα μπεζ χρώμα με ανεπαίσθητα glitter που το κάνουν πιο παιχνιδιάρικο. Χρειάζεται δυο στρώσεις για να φαίνεται όμορφο και περιποιημένο ενώ η διάρκεια του είναι 5 μέρες με top coat από την ίδια εταιρία, το better than gel.


Όταν θέλω να έχω μοβ χείλη το πρωί συνήθως χρησιμοποιώ το 109 sleeks cream, από Inglot! Η διάρκεια του για glossy προϊόν είναι καλή και η απόδοση του έντονη! Έχει την πιο όμορφη μυρωδιά σε προϊόν για τα χείλη που έχω δοκιμάσει! Tip: Χρησιμοποίησε το συνδυαστικά με το 240 από TBS στο κέντρο των χειλιών για πιο juicy αποτέλεσμα.
Μ' αρέσει να το ταιριάζω με το βερνίκι από Essie, back in the limo. Η διάρκεια του είναι τρομερή, 6-7 ημέρες χωρίς να χαλάει στις άκρες ενώ χρειάζεται δυο στρώσεις. Το βρίσκω ιδανικό για μακρυά νύχια καθώς φαίνονται πολύ περιποιημένα. Στεγνώνει απίστευτα γρήγορα!



Αν θέλεις τα χείλη σου να φαίνονται ζωηρά κόκκινα από φίλημα ή από κρύο ( ότι μπορεί ο καθένας) προτίμησε το 330 - Spice Things Up από The Body Shop. Είναι ένα nude χρώμα με ροζ υποτόνους. Όπως και το 240, είναι άκρως ενυδατικό αλλά όχι τόσο σταθερό το συγκεκριμένο. Tip: Σχεδίασε το περίγραμμα και γέμισε τα χείλη με ροζ μολύβι και θα έχεις μια πιο ροζ απόχρωση αν δεν έχεις κάποιο ροζ κραγιόν στη συλλογή σου.
Μ' αρέσει να το φοράω με το Cocoa Karma από Essie. Η διάρκεια και η κομψότητα που προσδίδει στα νύχια παραμένει και σε αυτό το βερνίκι Essie. Αν είσαι βιαστική ή ανυπόμονη θα το αγαπήσεις αφού και με μια στρώση φαίνεται υπέροχο.


Τέλος ένα από τα λίγα, ίσως και το μοναδικό από τα ροζ κραγιόν που πιστεύω ότι μου πηγαίνουν και αλλάζει τελείως η διάθεση μου όταν το φοράω είναι το Please Me από Mac. Είναι matte, απλώνεται σαν βούτυρο στα χείλη χωρίς να τα ξηραίνει και διαρκεί για ώρες! Έχω παρατηρήσει ότι όταν παγώνει λίγο ο καιρός στην αρχή σκληραίνει λίγο αλλά μετά την πρώτη στρώση είναι εντάξει!

Όταν το φοράω και έχω στα νύχια μου το 85 Pinky Tint από Lee Hatton, νιώθω ότι φέρνω την Άνοιξη μέσα στον χειμώνα! Η διάρκεια του είναι μέτρια, σχεδόν 3-4 μέρες και χρειάζεται δυο στρώσεις για να είναι το χρώμα opack. Το βουρτσάκι μου εμένα δεν με βολεύει ιδιαίτερα και πρέπει να μαι προσεκτική όταν το χρησιμοποιώ, παρ' όλα αυτά το χρώμα του είναι μοναδικό και από τη στιγμή που θα στεγνώσει μετατρέπει τα νύχια σε μικρά όμορφα κουφετάκια!


Εσένα ποιο είναι το αγαπημένο σου κραγιόν και βερνίκι για τον χειμώνα;
Αν σου άρεσε, γίνε συνδρομητής στο blog μου και γράψου στη λίστα ενημέρωσης με το e-mail σου για να ενημερώνεσαι κάθε εβδομάδα για τις καινούργιες αναρτήσεις!
Μην ξεχάσεις να διαβάσεις το post της Δήμητρας!
Φιλάκια πολλά!!

Σχόλια