Αγαπημένα Προϊόντα Οκτωβρίου ❤

Αυτός ο μήνας είναι έτοιμος να φύγει κι εγώ έτοιμη να κρατήσω για όσο το δυνατό περισσότερο μπορώ ορισμένα προϊόντα που γνώρισα και αγάπησα κατά τη διάρκεια αυτού! Ήταν έντονος μήνας, με έντονες αλλαγές τόσο στη διάθεση και στον καιρό όσο και στις προτιμήσεις στα αρώματα που θέλω να έχω πάνω μου. Οι φρουτένιες και ζωηρές εσάνς αντικαταστάθηκαν από ζεστές και γλυκές που αποπνέουν ζεστασιά και θαλπωρή.

Πρώτο αγαπημένο που με ξάφνιασε ευχάριστα καθώς πάγωνε ο καιρός ήταν το body butter από Aloe Plus με άρωμα white musk, που ενώ το καλοκαίρι το ένιωθα βαρύ στο σώμα και πολύ παχύ στη σύνθεση τώρα μου φαίνεται ότι απλώνεται πραγματικά σαν βούτυρο στο σώμα χαρίζοντας του την ενυδάτωση που χρειάζεται χωρίς να το κάνει λιπαρό αφού απορροφάται γρήγορα. Η μυρωδιά του δεν μένει για πολύ στο σώμα αλλά οι πυτζάμες και τα ρούχα μου μυρίζουν σίγουρα white musk μέχρι να σταματήσω να τα φοράω.
Για την απολέπιση του σώματος χρησιμοποίησα ένα body scrub από την Oriflame από τη σειρά swedish spa. Οι κόκκοι του δεν είναι πολύ χοντροί αλλά είναι αρκετά σκληροί και σταδιακά διαλύονται κάνοντας μια έντονη απολέπιση στο σώμα. Στο τέλος το δέρμα είναι βελούδινα απαλό και μοιάζει σαν να έχω απλώσει κάποιο ενυδατικό λαδάκι! Tip: Κάνε απολέπιση στα πόδια πριν το ξύρισμα και μετά το δέρμα θα είναι βελούδινο!


Για τον καθαρισμό του προσώπου αγάπησα το gel καθαρισμού από Oriflame από τη σειρά Optimals, σου έχω μιλήσει όμως αναλυτικά γι' αυτό στη ρουτίνα καθαρισμού του προσώπου μου, εδώ.
Πριν την ενυδατική του προσώπου, στις φτέρνες, στους αγκώνες και μετά το ξύρισμα στα πόδια χρησιμοποιούσα το λαδάκι από Bio-Oil, που σίγουρα θα πρέπει να το αγοράσω ξανά στη μεγαλύτερη συσκευασία γιατί όπου να ναι τελειώνει! Σου έχω μιλήσει και γι' αυτό εδώ! Αν δεν το έχεις δοκιμάσει, να το κάνεις γρήγορα γιατί η ενυδάτωση που προσφέρει είναι μοναδική ακόμα και στις πιο ξηρές περιοχές.

Στα νύχια προτίμησα nude αποχρώσεις, αλλά η λεπτομέρεια που ήθελα να έχω πάντα είναι ένα βερνίκι από models own, το Sterling Silver. Είναι ασημί και όπως λέει και μια φίλη μου θυμίζει αλουμινόχαρτο! Εμένα μου θυμίζει χριστουγεννιάτικες μπάλες και γιρλάντες! (Εννοείται ότι έχω δίκιο). Μου φτιάχνει αμέσως τη διάθεση όποτε το έχω στο μανικιούρ μου. Απλώνεται εύκολα στα νύχια τόσο λόγω της σύνθεσης του όσο και του βολικού απλικατέρ που διαθέτουν τα συγκεκριμένα βερνίκια. Η διάρκεια του είναι μέτρια μιας και φθείρεται εύκολα στις άκρες. Το συγκεκριμένο μάλιστα το αγαπώ λίγο παραπάνω από τα υπόλοιπα μιας και ήταν αναπάντεχο δώρο μιας γλυκύτατης blogger, της Δήμητρας από το Demys Beauty and News..
Όσον αφορά το μακιγιάζ αυτού του μήνα προτίμησα καλυπτική βάση, άχρωμα μάτια και έντονα μοβ χείλη.
Για βάση χρησιμοποιούσα το foundation από την Oriflame από τη σειρά The One, το everlasting foundation και είμαι στο natural beige. Δίνει matte, αψεγάδιαστο αποτέλεσμα με μια στρώση χωρίς να ξηραίνει το δέρμα και να το κάνει να φαίνεται φορτωμένο και η διάρκεια του είναι ικανοποιητική, περίπου 10 ώρες. Εγώ δεν χρησιμοποιώ πούδρα, μόνο κάτω από τα μάτια για να το σεττάρω με το concealer.

Για concealer χρησιμοποίησα κυρίως το cover up concealer από Oriflame από τη σειρά Very me. Είμαι στην απόχρωση perfect light. Είναι σε μορφή στικ και απλώνεται εύκολα. Είμαι ήδη στη δεύτερη συσκευασία μιας και το χρησιμοποιώ για κάτω από τα μάτια, στις ατέλειες στο υπόλοιπο πρόσωπο αλλά και στο κούτελο και στη γραμμή κάτω από το φρύδι. Αυτό που μου άρεσε πολύ είναι ότι παρ' όλο που είναι σε μορφή στικ και περίμενα με τον καιρό να σκληρύνει, αντιθέτως αυτό παραμένει βουτυρένιο. Η διάρκειά του είναι ικανοποιητική και δεν μαζεύει κάτω από τα μάτια με το πέρασμα των ωρών.
Όσον αφορά τα χείλη, αυτό τον μήνα χρησιμοποιούσα μόνο το μολύβι χειλιών Lasting Contour Lip 60 από erre due σε συνδυασμό με το 02 velvet matte από golden rose. Είναι ένα μοβ-δαμασκινί που ταίριαξε τέλεια με το αγαπημένο μου μοβ κραγιόν. Δίνει τρομερή διάρκεια στα κραγιόν και κάνει την εφαρμογή τους παιχνιδάκι. Παρ' όλα αυτά δεν με βόλεψε να το φοράω μόνο του γιατί ξηραίνει αρκετά τα χείλη και φεύγει εύκολα από τη μέση των χειλιών. Όσον αφορά το 02 από golden rose, απλώνεται σαν βούτυρο στα χείλη και η διάρκεια του σε συνδυασμό με το μολύβι από erre due είναι περίπου 5 ώρες. Το αγάπησα γιατί κάνει τα χείλη να φαίνονται sexy και πιο γεμάτα!


Είχαμε κοινά αγαπημένα αυτό τον μήνα; Περιμένω να μου τα γράψετε κάτω στα σχόλια!!
Μέχρι το επόμενο post, μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!

Σχόλια