Last minute's haul.

Μπορεί να έλειπα αρκετό καιρό από το blogging αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να επιστρέψω με ένα haul post μιας και μου αρέσουν τόσο πολύ!

Χθες παρέλαβα ένα δεματάκι από το ηλεκτρονικό φαρμακείο 2happy το οποίο περιείχε μια παραγγελία μου με προϊόντα περιποίησης. Είναι η δεύτερη φορά που παραγγέλνω ηλεκτρονικά από το συγκεκριμένο και συνεχίζει να με αφήνει ευχαριστημένη μιας και δίνει έμφαση στις λεπτομέρειες πχ. στην απόδειξη πέραν του ονόματος του προϊόντος υπάρχει και η φωτογραφία του ώστε σε περίπτωση που η παραγγελία είναι μεγάλη να είναι εύκολος ο έλεγχος του περιεχομένου.
Το μόνο που δεν μου άρεσε, όπως και την προηγούμενη φορά, ήταν ότι δεν είχε αρκετά δείγματα, 1-2, φαντάζομαι όμως ότι αυτό συνέβη γιατί και τις 2 φορές το ποσό δεν ήταν μεγαλύτερο των 50 ευρώ.

Αρχικά πήρα το γνωστό σε όλους μας Bio-oil, και αυτό για να το χρησιμοποιώ πριν την ενυδατική κρέμα προσώπου που αγόρασα από την Frezyderm, την Matte Effect Crem, για να αποφεύγω τυχόν αίσθηση τραβήγματος τις μέρες που το πρόσωπο μου είναι πιο ξηρό. Ολοκληρωμένες εντυπώσεις δεν έχω ακόμα για κανένα από τα δυο μιας και είναι η δεύτερη μέρα που τα χρησιμοποιώ. Παρ' όλα αυτά το λαδάκι με έχει ενθουσιάσει με το άρωμά του και την αίσθηση που αφήνει σε μόλις ξυρισμένα πόδια!



Όπως έμαθα έγινε γνωστό σε όλη την beauty κοινότητα ότι χθες άνοιξε κατάστημα Inglot στο The Mall Athens. Το επισκέφθηκα και επειδή το αμέσως κοντινότερο κατάστημα είναι στη Γλυφάδα είπα να δοκιμάσω κάτι από το συγκεκριμένο brand. Η αγάπη μου για τα μοβ χείλη είναι γνωστή σε όσους με ξέρουν και γι' αυτό την προσοχή μου τράβηξε αμέσως ένα gloss από τη σειρά Sleeks CREAMS, το νούμερο 109. Απλώνεται πανεύκολα χωρίς να υπάρχει φόβος να βγεις από το περίγραμμα των χειλιών μιας και το βουρτσάκι του είναι πολύ βολικό. Η απόδοση του με δυο στρώσεις είναι έντονη για gloss και η μυρωδιά του η ωραιότερη που έχω μυρίσει σε προϊόν για τα χείλη! Όσον αφορά τη διάρκεια, stay tuned!


Ένα άλλο προϊόν για τα χείλη που είχα βάλει καιρό στο μάτι, είναι το κραγιόν από τη σειρά Velvet matte της Golden Rose, το 02. Είναι ένα μοβ, που το φοράς όλες τις ώρες. Όλα τα μοβ τα φοράω όλες τις ώρες!!! Η διάρκεια του είναι καλή και απλώνεται εύκολα σε ενυδατωμένα χείλη χωρίς να τα ξηραίνει.


Τέλος, δυο βερνίκια από την Essie, που με έκαναν να καταλάβω γιατί κοστίζουν 12 ευρώ! Τα βρήκα στο περιοδικό Γυναίκα , στην τιμή των 4 ευρώ! Το καφέ ονομάζεται Cocoa Karma και έχει καλή απόδοση ακόμα και με μια στρώση ενώ το σομόν με το όνομα Back in the limo, χρειάζεται και δεύτερη. Η διάρκεια και των δυο είναι περίπου 7 ημέρες χωρίς να έχουν χαλάσει ιδιαίτερα(δεν έχω δει μεγαλύτερη διάρκεια στα νύχια μου!), μόνο στις άκρες. Το Cocoa Karma, μπορείς να το δεις και στη φωτογραφία που ανέβασα στο Instagram εδώ!



Αυτά ήταν τα πραγματάκια που αγόρασα τις τελευταίες μέρες, εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά;
Μέχρι το επόμενο post, να περνάτε καλά!
xxx

Σχόλια