July Favorites 2015.

Μπορεί ο Ιούλιος να μην έχει τελειώσει ακόμη όμως αυτός ο μήνας χαρακτηρίζεται από γρήγορες αποφάσεις που δεν βγάζουν σε κακό! Για να μην μακρηγορώ λοιπόν, πολλά από τα αγαπημένα του μήνα Ιουλίου, "μπήκαν στη ζωή μου" εντελώς τυχαία και χωρίς να έχω την παραμικρή απαίτηση από αυτά, ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ όχι γιατί άκουσα/διάβασα κάποιον καλό λόγο αλλά γιατί εμφανίστηκαν έτσι απλά.



1)The Body Shop- Bronzing powder shade 01 light matte.
Δεν έχει το παραμικρό ίχνος shimmer μέσα κι έτσι έγινε η καλύτερη μου φίλη για αυτό το καλοκαίρι, σίγουρα και το επόμενο! Η απόδοση της με ένα πέρασμα δεν είναι πολύ έντονη και "χτίζεται" σιγά-σιγά ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλεις να δώσεις. Μένει ώρες στα μάγουλα και στο μέτωπο και παντού, δεν κάνει εξαιρέσεις! Εγώ την χρησιμοποιώ για κοψίματα γιατί είναι τόσο έντονη όσο πρέπει και δίνει αυτό το φυσικό ηλιοκαμένο που μέχρι πριν ένα μήνα περίπου δεν μπορούσα να προσδιορίσω!

2)Essence- Lash Princess volume mascara.
Νομίζω το οποιοδήποτε σχόλιο γι'αυτή τη μάσκαρα είναι σκέτη φλυαρία. Είναι η πρώτη μου επιλογή όταν θέλω να βάλω μόνο μάσκαρα και βάση και να έχω εντυπωσιακό-φυσικό αποτέλεσμα. Τις δικές μου βλεφαρίδες τις γυρίζει (ακόμα δεν ξέρω πως και γιατί) πιο πολύ κι από την miss manga από L'oreal(σου έχω μιλήσει εδώ) και αυτό με κάνει να την αγαπώ λίγο παραπάνω απ' όλες! Αλλά όχι δεν της ταιριάζει η φράση "Your lashes but better", σου έχω άλλη γι' αυτό το σκοπό!

3)Veryme- Smoothie foundation, Oriflame. 
Εγώ έχω την απόχρωση Ivory, που μάλλον θα ταιριάζει και σε σένα!
Απλώνεται πολύ εύκολα και χαρίζει ομοιόμορφη χρώμα στην επιδερμίδα χωρίς να φαίνεται ότι έχεις βάλει 2374624 στρώσεις από προϊόντα! Το άρωμά του είναι μοναδικό, έχει κάτι φρουτένιο και η υφή του ούτε πηχτή ούτε υπερβολικά αραιή. Το αποτέλεσμα που δίνει δεν είναι σίγουρα matte ούτε όμως γυαλίζεις σαν να μην υπάρχει αύριο, δίνει λάμψη μόνο στα σημεία που πρέπει(δεν ξέρω πως το κάνει αυτό). Εγώ φαντάσου που έχω λιπαρή επιδερμίδα, δεν χρησιμοποιώ πούδρα παρά μόνο όταν φοράω κονσιλερ και θέλω να το σετάρω.

4)Essence-smokey eyes.
Τέλειο πινέλο για τα μάτια από την Essence, εξαίρετο για blending! Δεν έχω τι άλλο να πω, τα είπα όλα!


5)Oriflame- Sun zone light body spray, 25 spf.
Δεν είχα συναντήσει ξανά αντηλιακό σε τέτοια μορφή. Είναι spray και κάθε φορά που το φοράω νιώθω σαν τοίχος που τον ψεκάζουν, ευτυχώς μόνο όταν το φοράω! Παρ' όλο που προσφέρει μέτρια προστασία, σε αντίθεση με άλλα αντηλιακά, δεν νιώθω κάθε 25 λεπτά ότι καίγομαι και ότι πρέπει να το ανανεώσω. Είναι πολύ εύκολο στην εφαρμογή και δεν χρειάζομαι κανέναν να μου το απλώσει στη πλάτη(όχι πάντα καλό αυτό!). Το μόνο "κακό" που μπορώ να βρω είναι ότι όταν έχει αέρα δεν βάζω μόνο σε μένα αλλά και στον διπλανό μου, κακό βέβαια δεν το λες!

6)Fresh Line- Hephaestus Medium Protection Face Emulsion. 
Το βρήκα στο Glowbox Μαΐου και από τότε το χρησιμοποιώ κάθε φορά ως κρέμα για πριν το μακιγιάζ όταν ξέρω ότι θα βγω και θα εκτεθώ στον ήλιο. Δεν το προτιμώ για αντηλιακή προσώπου στη θάλασσα μιας και ο δείκτης προστασίας είναι μικρός. Είναι λεπτόρρευστο στην υφή και μυρίζει καρύδα. Δίνει matte αποτέλεσμα στην επιδερμίδα και σε μένα μεγάλη χαρά γιατί τα αντηλιακά προσώπου με έχουν συνηθίσει στην γυαλάδα!

7)Oriflame- Nature Secrets anti-perspirant deodorant.
Έχει mint και raspberry και παρ' όλο που δεν ήμουν συνηθισμένη στις τόσο φρουτένιες μυρωδιές στα αποσμητικά με έχει βολέψει πολύ. Το άρωμά του δεν μένει για πολύ ώρα παρ' όλα αυτά η κακοσμία δεν πλησιάζει ούτε στο ελάχιστο για τουλάχιστον 7-8 ώρες!

8)Sephora- Mangue Lait corps hydratant. 
Ή το έχεις το γαλλικό ή δεν το έχεις. Εγώ προς το παρόν έχω την πιο δροσερή κρέμα σώματος που απορροφάται πολύ εύκολα και το άρωμα της διαρκεί πολύ σε αντίθεση με την ενυδάτωση που δεν έχει διάρκεια, αυτό όμως είναι κάτι που δεν με προβληματίζει μιας και είναι καλοκαίρι και κάνω μπάνιο 1-2 φορές την ημέρα.

Νομίζω ήμουν δίκαιη χωρίς να το θέλω, 4 beauty + 4 skincare αγαπημένα!
Είχαμε κοινά αγαπημένα; Αν όχι περιμένω να ακούσω τα δικά σου!

Σχόλια