Review - Fresh Line, Erato Shampoo

Δεν ξέρω να στο είχα πει, δεν μπορεί να μην στο είχα πει ή έστω να μην το είχες καταλάβει! Εγώ ήμουν αυτή που απέφευγα οτιδήποτε μύριζε ή έστω είχε εσάνς τριαντάφυλλου όπως ο Ιούλιος αποφεύγει τις ζακέτες!
Παρ' όλα αυτά το συνδρομητικό κουτί Glowbox κάποιου μήνα σε συνδυασμό με τη freshline, άλλαξαν ριζικά αυτή μου τη συνήθεια!
Έπεσε λοιπόν στα χέρια μου το σαμπουάν Erato, για κατεστραμμένα και αφυδατωμένα μαλλιά, όπως και τώρα το άνοιξα και το μύρισα ενώ ήμουν τέρμα προκατειλημένη ότι θα χαριστεί/πεταχτεί/λήξει-ενώ-είναι-γεμάτο, όχι όχι τώρα δεν είμαι προκατειλημένη αλλά σίγουρη ότι θα αξιοποιήσω μέχρι και την τελευταία σταγόνα προϊόντος που μπορεί να δώσει!
Fresh Line - Erato Shampoo
Η μυρωδιά του αρχικά με παραξένεψε, μιας και μου άρεσε, ήταν τρυφερή και θύμιζε αφρόλουτρο μωρού. Το άφησα στην άκρη και ήξερα ότι την επόμενη μέρα θα ήταν το πρώτο που θα έπιανα στα χέρια μου για να λουστώ. Τις πρώτες φορές δεν μου άρεσε σε κανένα στάδιο χρήσης του, ούτε κατά τη διάρκεια του λουσίματος, ούτε το αποτέλεσμα μετά! Δεν έκανε αφρό κι έτσι δεν ένιωθα να καθαρίζει καλά τα μαλλιά παρ' όλο που στο δεύτερο χέρι έκανε περισσότερη σαπουνάδα! Μετά το στέγνωμα τα μαλλιά ήταν πιο απαλά από ποτέ, χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει κρέμα, αλλά μετά από 2-3 ώρες τα ένιωθα λιπαρά.
Να σημειώσω ότι όταν άρχισα να το χρησιμοποιώ, μόλις είχα κόψει τα μαλλιά μου καρέ οπότε μου έφτασε για αρκετές χρήσεις.
Fresh Line - Erato Shampoo
Μετά από 2 βδομάδες περίπου, που δεν είχα λουστεί με κάτι άλλο πέραν αυτού, άρχισε να μου αρέσει τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το μπάνιο! Άφηνε τα μαλλιά φρέσκα και απαλά ακόμα και τη δεύτερη μέρα(στην οποία μου άρεσαν περισσότερο, έμοιαζαν πιο στρωτά).
Πλέον, 3 μήνες μετά το άνοιγμα της συσκευασίας, η μυρωδιά του νομίζω ότι έχει αλλοιωθεί κάτι που με παραξενεύει μιας και ο χρόνος ζωής του σύμφωνα με τη συσκευασία είναι 12 μήνες, μετά το άνοιγμά της.
Όπως και να χει είναι ένα προϊόν που θα προτιμήσω να αγοράσω ξανά τον χειμώνα μιας και έχω συνδέσει το άρωμά του με θαλπωρή και φροντίδα.
Εσύ το έχεις δοκιμάσει;

xxx
Georgia

Σχόλια