Το εναλλακτικό Πασχαλινό αυγό! *Montagne Jeunesse*

Ποιος είπε ότι τα σοκολατένια αυγά μας τα φέρνουν μόνο οι νονοί το Πάσχα από τα ζαχαροπλαστεία; Να εγώ χθες, πήρα μόνη μου ένα από τα Hondos Center, χωρίς καν να ξέρω ότι είναι σοκολατένιο αυγό! Με παραπλάνησε, μου είπε ότι είναι μάσκα προσώπου και ότι θα απομακρύνει τους ρύπους και την περιττή λιπαρότητα αφήνοντας το δέρμα μου φρέσκο και απαλό!


Χωρίς ίχνος υπομονής και με ανυπομονησία τέτοια όπως άνοιγα τα σοκολατένια αυγά την νονάς μικρή, άνοιξα τη μάσκα προσώπου με ζεστή σοκολάτα και εκχύλισμα πορτοκαλιού από τη Montagne Jeunesse . 

Ήταν μεγάλη έκπληξη η πρώτη επαφή με το εσωτερικό της συσκευασίας μιας και πραγματικά ήταν ζεστή! Άρχισα να την απλώνω στο πρόσωπό μου και η ζέστη που ένιωθα αρχικά μετατράπηκε σε μια αίσθηση καταπράυνσης. Οι οδηγίες συμβουλεύουν να την εφαρμόσεις για 10-15 λεπτά και ύστερα για να την αφαιρέσεις να πλύνεις το πρόσωπό σου με νερό. Όσο περνούσαν τα λεπτά ένιωθα σαν να απορροφάται από το πρόσωπό μου για να του προσφέρει όλα αυτά τα συστατικά και τελικά να το αφήσει απαλό και φρέσκο! Κάπου στο ενδιάμεσο βέβαια ένιωθα λες και ετοιμάζω κέικ μαρμπρε με επικάλυψη γλασο σοκολάτα-πορτοκάλι. Στο 15ο λεπτό απογοητεύτηκα! Κανένα κέικ δεν ήταν έτοιμο και μένα η κοιλιά μου ήδη γουργούριζε! Όχι Όχι πάλι μιλάω για γλυκά, στο θέμα μας!

Μετά το 15ο λεπτό και την απογοήτευση για το κέικ που δεν υπήρχε, έπλυνα το πρόσωπο μου πολύ καλά με χλιαρό νερό και τσουπ! έγινα πάλι άσπρη! Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα ήταν ότι είχαν ανοίξει οι πόροι μου, ήταν πιο εμφανείς από ποτέ! Αυτό δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό..
Το δέρμα μου ήταν όντως πολύ απαλό και φρέσκο και το ένιωθα το χαλαρό.

Δυστυχώς δεν σου έχω δική μου φωτογραφία μιας και η συσκευασία είναι πλέον ολόκληρη καφέ, αλλά είναι έτσι..





Για να τα ξέρεις όλα, να σου πω ότι μπορείς να τη βρεις σε Hondos Center στην τιμή των 2,15€(δεν θυμάμαι αν όλες κοστίζουν το ίδιο) και στο ηλεκτρονικό κατάστημα feelunique.com  όπου μπορείς να αγοράσεις set των 5 ή 6 με διαφορετικές μάσκες στην τιμή των 7€ περίπου!(το feel unique έχει έξοδα αποστολής 1,5€ για αγορές κάτω των 10€ και δωρεάν για αγορές άνω των 10€). 
Αν ξέρεις και κάποιο άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα ή εξωτερικό, άφησε το σε σχόλιο!!

Έχω και μια τελευταία απορία! Μέχρι πόσες μέρες μπορεί να μείνει ανοιχτή χωρίς να αλλοιωθεί η σύστασή της; Γιατί με μια χρήση δεν κατάφερα να την τελειώσω!

Μέχρι το επόμενο post, εύχομαι καλές γιορτές και να προσέχετε τον εαυτό σας!
Φιλάκια, Γεωργία.
















Σχόλια