January's Favorites Products

Μπήκε ήδη ο Φλεβάρης, τελείωσε ο πρώτος μήνας ενός έτους που μόλις ξεκίνησε και έχω αρχίσει να νιώθω ότι ο χρόνος περνάει πιο γρήγορα απ' ότι νόμιζα, συνειδητοποιώ ότι πρέπει να απολαμβάνουμε κάθε μέρα, κάθε στιγμή από κάθε μοναδικό μήνα, να την κάνουμε όσο πιο όμορφη γίνεται και να γεμίζουμε τη ζωή μας με υπέροχες στιγμές που θα θυμόμαστε! Και κάπου εδώ να αναφέρω ότι σε αυτόν τον μήνα που πέρασε ενθουσιάστηκα αρκετές φορές, είδα ότι οι συμπεριφορές αλλάζουν αν υπάρχει καλή θέληση και εγώ έβαλα όση από αυτή είχα για να απολαύσω αυτές τις αλλαγές.
Κάπου εδώ όμως πρέπει να σου πω και γι' αυτά που με άφησαν ευχαριστημένη για να πάρεις ιδέες και αν θες να μου δώσεις αφορμές να μεγαλώσει η λίστα μου με αυτά!

Face














Τη βρήκα στο κουτάκι Glowbox Ιανουαρίου και από τότε δεν την αποχωρίζομαι ποτέ.

Plus

  • Δρα κατά της κατακράτησης υγρών
  • Βελτιώνει την ελαστικότητα και την απαλότητα της επιδερμίδας
  • Είναι φτιαγμένη από επιστήμονες που εξειδικεύονται στην πλαστική χειρουργική.
  • Είδα αλλαγή σε κάποιες γραμμές έκφρασης κάτω από τα μάτια, 
  • Έχει λεπτή υφή, απορροφάται γρήγορα.
Minus
  • Η τιμή της, στα 48 €.
  • (Μόνο!)Στην πρώτη εφαρμογή την ένιωσα βαριά κάτω από τα μάτια.

Αν θες να τη δοκιμάσεις μπορείς να τη βρεις εδώ.
Seaweed mattifying - day cream/ The Body Shop 














Αν και αποκτήθηκε σχετικά προς το τέλος του μήνα δεν θα μπορούσα να μην τη συμπεριλάβω στα αγαπημένα του μήνα, θα δεις παρακάτω γιατί!

Plus
  • Για λιπαρές - μεικτές επιδερμίδες.
  • Καταπράυνε κάποιες κοκκινίλες και δεν προκαλούσε τσούξιμο σε κάποιες περιοχές στο πρόσωπο όπως έκανε η κρέμα που χρησιμοποιούσα πριν από αυτή.
  • Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα μιας και είναι λεπτόρρευστη και απλώνεται εύκολα!
  • Αφήνει αίσθηση φρεσκάδας και απαλότητας ακόμη και μετά από 4-5 ώρες από την εφαρμογή.
  • Η τιμή της, 50ml στα 12 €.
  • Απορροφάται γρήγορα.
Minus
  • Η μυρωδιά της που κάποιες φορές μυρίζει έντονα φύκια. 
  • Μιας και ο τύπος επιδερμίδας μου δεν είναι 100% λιπαρός παρά μόνο στο T έχω παρατηρήσει ότι κάποιες φορές " με τραβάει".
Μπορείς να τη βρεις σε όλα τα καταστήματα The Body Shop, σε όλη την Ελλάδα ή να την παραγγείλεις τηλεφωνικά και να τη λάβεις με αντικαταβολή στο τηλέφωνο 210 9356006. 

Lips

Tender Care coconut - Oriflame













Το βρήκα στο Cosmopolitan στο τεύχος Σεπτέμβρη(νομίζω!)


Plus
  • Ενυδατώνει όλες τις ξηρές περιοχές στο σώμα από τα χείλη μέχρι τις φτέρνες, εγώ το χρησιμοποιώ μόνο στα χείλη.
  • Εκπληκτικό άρωμα καρύδας.
Minus
  • Δεν έχει κάποια σπατουλίτσα ή κάτι παρόμοιο και πρέπει να βουτάω το δάχτυλο μου μέσα στη συσκευασία, αυτό το καθιστά δύσκολο στη χρήση όταν βρίσκομαι έξω.
Αν σου άρεσε μπορείς κι εσύ να το αποκτήσεις κάνοντας ένα κλικ εδώ.
Mac - Please Me(matte)













Το δικό μου αγαπημένο το αγόρασα από τα Hondos Center κι εσύ μπορείς να πάρεις μια ιδέα για την MAC εδώ.


Plus

Ήταν το πρώτο που έπιανα στα χέρια μου κάθε φορά που ήθελα να βάλω χρώμα στα χείλη μου.
  • Είναι ένα παιχνιδιάρικο ροζ που ταιριάζει τόσο το πρωί όσο και το βράδυ αν δεν θες κάτι υπερβολικά έντονο.
  •  Η διάρκειά του είναι αξιόλογη, μιας και μένει στα χείλη για 3-4 ώρες αναλλοίωτο και μετά απομακρύνεται ομοιόμορφα. 
  • Το άρωμά του το έχω ξεχωρίσει, αφού μυρίζει ακριβώς αυτό που δείχνει, τριαντάφυλλο! 
Minus
  • Αν έπρεπε να βρω κάτι αρνητικό, αυτό θα ήταν σίγουρα η τιμή του, που είναι 18€ περίπου, αυτό όμως είναι λεπτομέρεια αφού η MAC βάζει συχνά εκπτώσεις 25%.
  • Αν δεν βάλω κάποιο lip balm πριν την εφαρμογή τονίζει αρκετά τις γραμμές των χειλιών. 

Essence lipliner - Cute Pink













Το αγόρασα από τα Hondos Center και μπορείς να δεις τις υπόλοιπες αποχρώσεις εδώ.




Plus
  • Έχει παραπλήσιο χρώμα με το Please Me από MAC που σου ανέφερα από πάνω και ταιριάζουν άψογα μαζί!
  • Η υφή του είναι πολύ μαλακή και βουτυρένια και γι'αυτό γράφει αβίαστα στα χείλη. 
  • Είναι matte!
  • Μπορεί να φορεθεί και μόνο του σαν κραγιόν!
  • Η διάρκεια του, δεδομένου ότι κοστίζει 1,29€, είναι άψογη!
Minus

Αν βρει κάποια, αρνητικά θέλω να μου τα πει γιατί πραγματικά ψάχνω αλλά δεν βρίσκω! 

Hair

Molton Brown - Kumudu Volumising
Shampoo & Conditioner
















Τα βρήκα στο κουτάκι Glowbox του Δεκέμβρη για το οποίο σου έχω μιλήσει εδώ.

Plus
  • Υπέροχο άρωμα μανταρίνι που δημιουργεί ευεξία.
  • Δίνει λάμψη, απαλότητα και διακριτικό άρωμα στα μαλλιά.
  • Στα δικά μου παρατήρησα ότι ακόμη και τη δεύτερη μέρα μετά το λούσιμο φαίνονται φρεσκολουσμένα! 

Minus
  • Δεν παρατήρησα να κάνει αυτό που υπόσχεται, να δίνει όγκο στα μαλλιά, πράγμα που θα με κάνει να σκεφτώ αν θα διαθέσω 23€ για την full size συσκευασία των 300ml.
  • Σίγουρα η τιμή του στα 23€ όπως σου είπα και πιο πάνω.
  • Δεν κάνει αφρό, πράγμα που δεν είναι απαραίτητα κακό μιας και τα προϊόντα που δημιουργούν πολύ αφρό έχουν την τάση να ξηραίνουν το δέρμα, και έτσι δεν ξέρω αν έχω ξεπλύνει καλά μαλλιά μου.


Body


TBS - White Musk Smoky Rose
Body Wash Gel Douche














Το αγόρασα από τα The Body Shop κι εσύ μπορείς να μάθεις το κοντινότερο κατάστημα σε εσένα εδώ.




Plus
  • Εκπληκτικό άρωμα, άκρως χαλαρωτικό που αν συνδυαστεί με την κρέμα σώματος έχει διάρκεια.
  • Κάνει ικανοποιητικό αφρό και δίνει την αίσθηση ότι έχει καθαρίσει καλά το δέρμα.
  • Η τιμή του στα 11 €, μπορεί αρχικά να ακουστεί υπερβολική για ένα αφρόλουτρο αλλά αν λάβουμε υπόψιν μας ότι χρειάζεται απειροελάχιστη ποσότητα στο σφουγγάρι, είναι συμφέρουσα αγορά.

Minus
  • Η διάρκεια του αρώματος του δεν με ικανοποιεί αλλά γι' αυτό νομίζω φταίει που δεν χρησιμοποιώ και την κρέμα σώματος.

Feet

Oriflame - Feet Up Winter Treat
Ginger and Clementine.



















Plus
  • Την χρησιμοποιώ από τον Σεπτέμβρη και δεν έχουν σκάσει η φτέρνες μου ούτε μια ημέρα, αντίθετα τις αφήνει μαλακές.
  • Καταπραΰνει και μαλακώνει κάλλους ή φουσκάλες από παπούτσια(τουλάχιστον στα δικά μου πόδια γιατί ας μην ξεχνάμε ότι κάθε προϊόν μπορεί να λειτουργήσει διαφορετικά στον καθένα).
  • Μυρίζει ευχάριστα.
Minus

Δεν έχω βρει και πολύ το χαίρομαι!


Μπορείς κι εσύ να ανακαλύψεις τα μοναδικά της οφέλη με ένα κλικ εδώ.



Κάπου εδώ τελείωσαν τα δικά μου αγαπημένα για τον μήνα Γενάρη και περιμένω να ακούσω τα δικά σου! Είχαμε κοινά; 

Μέχρι το επόμενο post, να προσέχετε τον εαυτό σας :)

Σχόλια