Hair Talk.

Πάνω εκεί που συμπλήρωνα τη wishlist με τα πράγματα που φυσικά μου χρειάζομαι και η ζωή μου γίνεται τόσο δύσκολη που δεν τα έχω, συνειδητοποίησα ότι εδώ και αρκετές μέρες έχω στα χέρια μου το ωραιότερο λαδάκι για μαλλιά που κυνηγώ να γίνει δικό μου από τον Νοέμβρη(νομίζω)! Να στα πω γρήγορα γιατί είναι πολλά και θα τα ξεχάσω! 
  • Δίνει άμεση λάμψη 
  • Άρωμα που διαρκεί 
  • Δεν ξεβγάζεται(σημαντικότατο!)
  • Κατάλληλο για όλους τους τύπους μαλλιών
  • Περιέχει βιταμίνη e και moroccan argan oil 
  • Αφήνει τα μαλλιά απαλά, 
  • Δίνει ανάλαφρη κίνηση
  • Δεν αφήνει καθόλου κατάλοιπα κάτι που βασίζεται σε μελέτη που έγινε σε 126 άτομα και με εμένα να το επιβεβαιώνω 127!
Και ΌΛΑ αυτά, μπορώ να στα υποσχεθώ γιατί με άφησαν ενθουσιασμένη από την πρώτη κιόλας εμπειρία μου μαζί του που ήταν από ένα δείγμα! 
Ποιο είναι αυτό;;; Καλά κάνεις και ρωτάς γιατί θα μπορούσα να συνεχίσω να σου το εκθειάζω για ώρες(δεν το έχω πάθει ξανά).

Είναι από την Avon από τη σειρά Advanced Techniques το 360 nourishment moroccan argan oil Leave-in treatment!(ευτυχώς που δεν πρέπει να το πω δυνατά)
Η τιμή του είναι στα 10,50€ και νομίζω συμφέρει γιατί αρκεί λίγη ποσότητα και τσουπ! όλα τα παραπάνω γίνονται πραγματικότητα.

Avon-Advanced Techniques 360 nourishment moroccan argan oil
Leave-in treatment.

Avon-Advanced Techniques 360 nourishment moroccan argan oil
Leave-in treatment.

Avon-Advanced Techniques 360 nourishment moroccan argan oil
Leave-in treatment.

Δεν έχω να εκφράσω περισσότερο ενθουσιασμό! Εσύ το έχεις δοκιμάσει;; Αν όχι δες πώς θα το αποκτήσεις εδώ.

Μέχρι το επόμενο post, να ψάχνετε τη χαρά και τον ενθουσιασμό στα απλά :)

Σχόλια