New year's experiences : Oriflame

Νέος χρόνος, νέοι στόχοι, νέες επιθυμίες και πολλές πολλές εμπειρίες που περιμένουν στη γωνία να τις κάνουμε δικές μας, να γίνουν βίωμα μας και να μιλάμε γι' αυτές είτε με ενθουσιασμό είτε με αδιαφορία, γιατί δεν μου αρέσει η λέξη "στεναχώρια", την έχω συνδέσει με τη στασιμότητα και στα καινούργια ξεκινήματα δεν ταιριάζει αυτό! Αυτόν τον χρόνο θα διαλέξω να αρπάξω εμπειρίες που αφορούν υφές και αρώματα, αυτές που όταν τις πλησιάζεις για πρώτη φορά σε ενθουσιάζουν με τα χρώματά τους και τις ιδιαίτερες συσκευασίες τους και όταν πια τις κάνεις δικές σου έχεις ήδη δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης. 

Τέτοιους δεσμούς μ' αρέσει να δημιουργώ γιατί αυτοί είναι που μένουν αναλλοίωτοι στο χρόνο και στέκονται δίπλα σου σε κάθε δυσκολία.

Πριν αρκετά χρόνια μου συστήθηκε με το όνομα Oriflame , μου ψιθύρισε ότι είναι σουηδικής καταγωγής και μου εκμυστηρεύτηκε ότι κάθε στιγμή ψάχνει και αναλύει τις νέες τάσεις στην κοσμετολογία και τις νέες ανάγκες των καταναλωτών για να καλύπτει τις ανάγκες τους με νέα καινοτόμα προϊόντα! Δεν της είχα δώσει την ευκαιρία να μου μάθει τα μυστικά της αλλά μάλλον δεν είχε έρθει ακόμη η κατάλληλη στιγμή. Πριν λίγες ώρες παρέλαβα ένα κουτί που μόλις το άνοιξα οι πολυτελείς συσκευασίες και τα όμορφα χρώματα με κέρδισαν. Χρυσές και μπλε συσκευασίες που μόλις τις ανοίγεις κάθε μια ξετυλίγει τη δική της ιστορία της κι εγώ πραγματικά δεν κρατιέμαι να σου πω τι έμαθα από αυτές!

Face cream- Love Nature Soothing Sensitive Skin

Μια κρέμα προσώπου από τη σειρά Love Nature με χαμομήλι που υπόσχεται να ενυδατώσει και να περιποιηθεί κατάλληλα τις ευαίσθητες επιδερμίδες. Το άρωμα της δεν είναι ευχάριστο και όχι πολύ έντονο όσο για την υφή της είναι σχετικά πυκνή. Απλώνεται εύκολα στο δέρμα όμως δεν απορροφάται αμέσως και το τελείωμα της δεν είναι matte. 
Μπορεί να συνδυαστεί με το γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ και καθαρισμού, από την ίδια σειρά, για το οποίο σου έχω μιλήσει εδώ.

Foundation- Giordani Gold
Invisible Touch Foundation
Make-up από τη σειρά Giordani Gold. Ένα πολύ ενυδατικό foundation, με υπέροχο άρωμα. Η σύσταση του είναι ούτε πολύ αραιή, ούτε πολύ πυκνή, ιδανική θα έλεγα. Απλώνεται εύκολα και προσφέρει μέτρια κάλυψη με μια εφαρμογή. Η διάρκεια του είναι μέτρια και το τελείωμά του δεν είναι matte. 
Tip: για μέγιστη διάρκεια μπορεί να συνδυαστεί με το setting spray από την Avon, για το οποίο σου έχω μιλήσει εδώ.


Bronzing Pearls- Giordani Gold. 
Bronzing Pearls από τη σειρά Giordani Gold. Η απόδοση τους είναι μέτρια και χτίζεται σταδιακά για ένα έντονο αποτέλεσμα. Επίσης έχει πολύ shimmer. Το συγκεκριμένο το έχω ήδη λατρέψει καθώς το βρίσκω ιδανικό τόσο για τους καλοκαιρινούς μήνες σαν ρουζ αφού το χρώμα του είναι κάτι ανάμεσα στο καφέ και στο ροζ όσο και για τον χειμώνα για κοψίματα. Για τη διάρκειά του θα σου μιλήσω αργότερα!


Colour Pro Eye Shadow Trio 



Colour Pro Eye Shadow Trio
Μια τριπλή παλέτα σκιών με shimmer . Η απόδοση με ένα πέρασμα είναι η παραπάνω, τη βρήκα ιδανική καθώς με χτίσιμο μπορεί να δώσει έντονο αποτέλεσμα! Η μυρωδιά τους είναι ουδέτερη. Όσο για τη διάρκεια τους θα σου μιλήσω αργότερα σε κάποιο άλλο post.

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; Αν όχι, ποιο θα ήθελες; 
Αν θες κι εσύ μια εμπειρία σαν κι αυτή δεν έχεις παρά να επισκεφτείς την επίσημη σελίδα τους, εδώ!

Μέχρι το επόμενο post, να αναζητήσετε εμπειρίες που θα σας κάνουν να χαμογελάτε!


Υγ. Όλα τα προϊόντα αγοράστηκαν με δικά μου χρήματα.


  

Σχόλια