Unboxing Glowbox & Review

Ο Δεκέμβρης είναι ο μήνας των δώρων και της " υπερβολής", γι' αυτό κι εγώ αποφάσισα να κάνω ένα ακόμη δώρο στον εαυτό μου! Το συνδρομητικό κουτάκι Glowbox έχει έρθει μέρες σπίτι, όμως ήθελα να δοκιμάσω πρώτα τα προϊόντα που περιείχε κι ύστερα να κάνω κάποιο post γι' αυτό!

Ήταν η πρώτη φορά που μπήκα στη διαδικασία να παραγγείλω κάποιο συνδρομητικό κουτί και μάλιστα χωρίς να ξέρω τι μπορεί να κρύβει. Σαν υπηρεσία με άφησε ενθουσιασμένη μιας και η παράδοση έφτασε την προβλεπόμενη μέρα και το κουτί περιείχε προϊόντα τα οποία μόνη μου δεν θα επέλεγα! 


Η κουτί είναι φτιαγμένο πολύ προσεγμένα, από λευκό και μαύρο σκληρό υλικό και ήδη χρησιμοποιείται σαν αποθηκευτικός χώρος!
Ανοίγοντας το κουτί, βρήκα μια κάρτα με αναλυτική περιγραφή όλων των προϊόντων και πολλά πολλά πολλά glitter που μου έφτιαξαν αμέσως τη διάθεση και μου μετέφεραν το γιορτινό κλίμα!

December's Glowbox

December's Glowbox

December's Glowbox

Να σημειώσω ότι στο συγκεκριμένο κουτί κάθε κοπέλα θα έβρισκε 6+1 προϊόντα μιας και στις γιορτές θέλουμε να μας κακομαθαίνουν με το κάτι παραπάνω!
Και επειδή μόνο για την υπομονή μου δεν είμαι γνωστή(χιχιχ) ας δούμε τι περιείχε το δικό μου (αγαπημένο!!) κουτάκι!

Molton Brown/ Kumudu Volumising Shampoo&
Conditioner
Ένα σετ σαμπουάν - conditioner που υπόσχεται να ενισχύσει τον όγκο των μαλλιών, με τη δύναμη του εξωτικού φρούτου Kumudu, να απογειώσει τη λάμψη τους με τα αμινοξέα και να τους χαρίσει μοναδικό άρωμα με τα εκχυλίσματα γκρέιπφρουτ, μανόλιας και κέδρου που περιέχει!

Δεν είχα χρησιμοποιήσει ξανά κάποιο προϊόν από τη συγκεκριμένη εταιρεία και με έκανε ιδιαίτερα χαρούμενη που βρήκα αυτά τα δείγματα των 30ml, μιας και η full size εκδοχή τους είναι αρκετά ακριβή( 23€/300ml). Το άρωμα και των δυο προϊόντων είναι υπέροχο και μου μετέφερε καλοκαιρινή διάθεση μιας και το γκρέιπφρουτ διακρίνεται εύκολα! Μετά από 5 χρήσεις, συνειδητοποίησα ότι τα μαλλιά μου δεν έχαναν τη φρεσκάδα τους ακόμη και μετά τη δεύτερη μέρα και μειώθηκε αρκετά η λιπαρότητα στη ρίζα( κάτι για το οποίο δεν υπήρχε αναφορά στην περιγραφή, ίσως συνέβη μόνο σε μένα).


  
Apivita/ Express Gold with Bilberry(4ml)

Μια απαλή κρέμα απολέπισης με κόκκους από αμύγδαλο και jojoba, οξέα από μύρτιλλο, λεβάντα, μέλι και αιθέρια έλαια πορτοκαλιού για απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων και επαναφορά της λάμψης.

Χάρηκα ιδιαίτερα μόλις είδα το συγκεκριμένο προιόν, μιας και η σχέση που έχω με την εταιρία Apivita, είναι σχέση εμπιστοσύνης! Στην περιγραφή, στο πίσω μέρος της συσκευασίας, αναφέρει ότι ενδείκνυται για χρήση δυο φορές την εβδομάδα. Η συγκεκριμένη συσκευασία μου έφτασε για δυο χρήσεις. Από την πρώτη κιόλας εφαρμογή ενθουσιάστηκα, αφού μετά απο 5λεπτά που την αφαίρεσα η επιδερμίδα του προσώπου μου είχε μια φυσική λάμψη και ήταν ενυδατωμένη, συγκριτικά με άλλα απολεπιστηκά προσώπου που αφήνουν μια αίσθηση ξηρότητας.


Lip Balm/ Anatomicals.

Ένα lipm balm από την εταιρεία anatomicals, με glossy υφή που υπόσχεται ότι θα κρατά τα χείλη σου ενυδατωμένα καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας! 

Ένα προϊόν που βρισκόταν στα Glow κουτάκια του προηγούμενου μήνα και μάλιστα το ζήλευα πολύ! Με ευχαρίστησε πολύ που τελικά ήταν και στο δικό μου αν και ήμουν αρκετά διστακτική για την glossy υφή του. Δεν κολλάει στα χείλη σε ενοχλητικό βαθμό και όντως τα αφήνει ενυδατωμένα για αρκετή ώρα και όντως περνάνε αρκετές ώρες μέχρι να χρειαστεί ανανέωση!

Models Own/ Βερνίκι νυχιών 
  
Βερνίκι από την Models Own, που έρχεται για να χαρίσει χριστουγεννιάτικη διάθεση και μοναδική λάμψη στο μανικιούρ σου!

ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ τα κάνει όλα τα παραπάνω! Και το σημαντικό όταν αφαιρείται με το ασετόν, δεν γδέρνει τα νύχια!


Avon/ Makeup Setting Spray 

Spray που σταθεροποιεί το μακιγιάζ διατηρώντας την επιδερμίδα ενυδατωμένη. Στη σύνθεσή του υπάρχουν βιταμίνες C,E&A!

Ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα με την αλλοίωση του μακιγιάζ μου μιας και η καθημερινή μου ρουτίνα makeup δεν είναι πολύ βαριά, ούτε έχω λιπαρά βλέφαρα για μουντζουρώνομαι. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η παρουσία συγκεκριμένης σκιάς που άλλες φορές (χωρίς τη χρήση του setting spray) ήταν απούσα! Α! Α! Α! Την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα, ένιωθα την επιδερμίδα μου να " τραβάει" αλλά γι' αυτό ήταν υπεύθυνη η απόσταση από την οποία το ψέκασα.


Apivita/ Bee Radiant Κρέμα αντιγήρανσης και λάμψης.

Κρέμα που προλαμβάνει τις ρυτίδες, λειαίνει τις υπάρχουσες και επαναφέρει την φυσική λάμψη με βλαστοκύτταρα πορτοκαλιού, εκχύλισμα πρόπολης και άλλα περιποιητικά συστατικά. 

Τη συγκεκριμένη κρέμα δεν την έχω χρησιμοποιήσει μιας και το θεωρώ περιττό λόγω ηλικίας. 



Αυτά λοιπόν ήταν τα προιόντα που περιείχε το κουτάκι μου! 
Συμπερασματικά, το συγκεκριμένο συνδρομητικό κουτί θεωρώ ότι είναι ένα καλό deal, μιας και δίνει την ευκαιρία σε κάθε τύπο επιδερμίδας να δοκιμάσει και να κρίνει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις δικές του ανάγκες!

 Αν δεν έχεις παραγγείλει ακόμα το δικό σου κουτί, βιασου! Με ένα κλικ στην επίσημη σελίδα του Glowbox, εδώ!, μπορείς να συμπληρώσεις το δικό σου προφίλ και να δοκιμάσεις προϊόντα κατάλληλα για σένα!

Αν σου άρεσε κάποιο από τα παραπάνω μπορείς να το κάνεις δικό σου από το e-shop του Glowboxεδώ

Μέχρι το επόμενο post, να προσέχετε τον εαυτό σας:)

Σχόλια